MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
RBF: Undrar varför?
Jag e rik: Han kanske var orolig för att datorn skulle frysa så han la den i elden!
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 nov, 2013 22:06 |
|
Borttagen
|
Everyonewantstoobeyou: Haha! Ave: Gurra kanske nt är den smartaste, men han är nt lika dum som du, Erik. 7 nov, 2013 22:10 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
jag har ingen dator: ja tåg me mej den när ja squlä bada men den blev blöt så ja vemdä den vi elden
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 nov, 2013 22:14 |
|
Borttagen
|
Ave: Idiot.... Everyonewantstoobeyou:... Vart fick du elden ifrån? :'O 7 nov, 2013 22:16 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Everyonewantstoobecool: Inget svar...
Mr H: Tick tack, tick tack jag har ingen dator: ja tände än äld i serume
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
7 nov, 2013 22:20 |
|
Borttagen
|
everyonewntstoobeyou: jaha... men det var ju onödigt Gurra! Ave: Gustav, har du släkt elden? 8 nov, 2013 13:23 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Mr H: Tick tack
834: H! Kan vi få göra den senare istället... Mr H: Tick tack Jag e rik: elr aldrig... ja har ingen dator: nä de e lte varm Everyonewantstoobeyou: Släck den då!!!
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
8 nov, 2013 14:34 |
|
Borttagen
|
Jag e rik: Gurra, släck den! Hela kojan kmr ju brinna upp! jag har ingen dator: de er bara lte varm. Mr H: Tick Tack, Tick Tack... Ave: GAAAAAH! H JUST SHUT UP! 8 nov, 2013 14:38 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Mr H: Tick tack, tick tack
jag har ingen dator: åkäj RBF: Vad bra! 834: Släckt? Mr H: Tick tack, tick tack jag har ingen dator: ja zka häla än flaska vätzka på dän
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
8 nov, 2013 14:43 |
|
Borttagen
|
Everyonewantstoobeyou: Nej! För i helvete Gustav, gör det inte! Ave: Då kommer den bara att förstöra kojan snabbare! 8 nov, 2013 14:46 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen