Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS mellan mig och Ida2001

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan mig och Ida2001

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Han visste alltså inget om Hunger Games. Jag kunde inte låta bli att fnittra. "Katniss. Huvudpersonen heter Katniss." Fnittrade jag åt honom. Ljög han bara för att han ville vara med mig? Vad gulligt... Oj. Nej, sluta tänka så.

29 nov, 2013 20:07

Ida2001
Elev

Avatar


Katniss var det ja!! Attans jag trodde verkligen att det var Kitnass! Aja det var ganska lika i alla fall. Men nu trodde hon att jag kanske var intresserad av henne. Phuu! Det var jag verkligen inte! försökte jag intala mig själv. Vem försöker jag lura? frågade jag sedan mig själv. Jag var kanske lite intresserad ändå.
- Okej vi ses då! sa jag och gick iväg.

Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ

30 nov, 2013 13:09

Borttagen

Avatar


"Okej, vi ses då!" Sa han bara och gick iväg. Hade han ens biljetter? Det var nog dags att köpa nu innan det var försent. Jag hade redan köpt, men inte han. Troligtvis. Och hur kunde han bara gå iväg sådär!!? Jag blev lite irriterad på honom. Vi hade inte ens bestämt något på riktigt! Och om vi nu hade det, var och när skulle vi mötas? Och han visste inte ens namnet på Katniss. Gud jag blir så himla irriterad på killar! Jag får prata mer med honom sen. Jag försökte att lugna ner min plötsliga, och konstiga, ilska och tittade ner i boken igen.
"Killar." Muttrade jag och började sen läsa igen.

30 nov, 2013 14:53

Ida2001
Elev

Avatar


Hon såg ut att bli irriterad när jag bara gick men jag brydde mig inte. När jag kom hem skulle jag köpa biljett till den där himla grejen och om hon inte visade något intresse då gav jag. Så enkelt var det. Jag sa hejdå till de andra som verkade bli oroliga över mitt plötsligt dåliga humör men jag struntade i det. Sen hade jag en jobbig kväll med ton av läxor innan nästa dag tog sin början.

Förlåt för dåligt men har verkligen ingen skrivlust just nu haha

Det finns så mycket att tänka på att mitt huvud svämmar över, typ

30 nov, 2013 15:28

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan mig och Ida2001

Du får inte svara på den här tråden.