Roll mellan mig och Liv_Weasley
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Nej..." Sa jag och tyckte att det var en lite konstig fråga. Var det för att jag skrivit hårt? Det var ju pågrund av den dumma pennan!
6 nov, 2013 18:02 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Okej.... Vad bra...?" Sa jag långsamt. Nu tyckte säkert han att jag var en skummis igen, men det var ju en Jag-bryr-mig-om-dig-fråga! Han skev nog hårt på grund av pennan, jag har nämligen tappat bort min pennvässare..
6 nov, 2013 19:51 |
|
Borttagen
|
"Jaha. Vad ska vi göra nu då...?" Frågade jag.
6 nov, 2013 19:59 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag ryckte med axlarna. "Kanske skriva om sommarlovet?" Sa jag ironiskt och sträckte ut tungan.
6 nov, 2013 20:09 |
|
Borttagen
|
"Visst! Vad har du gjort under sommarlovet!!" Sa jag med ljus pipig röst och låssades att vara en lärare.
6 nov, 2013 20:10 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag skrattade till och satte handen för munnen. "Inget kul" sa jag. "Jag har åkt husbils resa, det är jätte tråkigt!" Klagade jag. "Själv då?" Avslutade jag och log.
6 nov, 2013 20:17 |
|
Borttagen
|
Mitt leende dog ut men jag försökte att le igen.
"Ingenting. Rest, suttit hemma." Svarade jag. Jag ville absolut INTE prata om MITT sommarlov. 6 nov, 2013 20:20 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag höjde ett ögonbryn. "Så kul.." Sa jag. "Vart har du rest då?"
6 nov, 2013 20:25 |
|
Borttagen
|
"Hit." Svarade jag.
6 nov, 2013 20:48 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Jaha.." Sa jag. Det kändes som att ämnet var känsligt för honom så jag bytte helt. Jag suckade. "Vi skriver om något annat"
6 nov, 2013 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen