Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll mellan mig och Liv_Weasley

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley

1 2 3 4 5 6 ... 18 19 20
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Nej..." Sa jag och tyckte att det var en lite konstig fråga. Var det för att jag skrivit hårt? Det var ju pågrund av den dumma pennan!

6 nov, 2013 18:02

Liv_Weasley
Elev

Avatar


"Okej.... Vad bra...?" Sa jag långsamt. Nu tyckte säkert han att jag var en skummis igen, men det var ju en Jag-bryr-mig-om-dig-fråga! Han skev nog hårt på grund av pennan, jag har nämligen tappat bort min pennvässare..

6 nov, 2013 19:51

Borttagen

Avatar


"Jaha. Vad ska vi göra nu då...?" Frågade jag.

6 nov, 2013 19:59

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Jag ryckte med axlarna. "Kanske skriva om sommarlovet?" Sa jag ironiskt och sträckte ut tungan.

6 nov, 2013 20:09

Borttagen

Avatar


"Visst! Vad har du gjort under sommarlovet!!" Sa jag med ljus pipig röst och låssades att vara en lärare.

6 nov, 2013 20:10

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Jag skrattade till och satte handen för munnen. "Inget kul" sa jag. "Jag har åkt husbils resa, det är jätte tråkigt!" Klagade jag. "Själv då?" Avslutade jag och log.

6 nov, 2013 20:17

Borttagen

Avatar


Mitt leende dog ut men jag försökte att le igen.
"Ingenting. Rest, suttit hemma." Svarade jag. Jag ville absolut INTE prata om MITT sommarlov.

6 nov, 2013 20:20

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Jag höjde ett ögonbryn. "Så kul.." Sa jag. "Vart har du rest då?"

6 nov, 2013 20:25

Borttagen

Avatar


"Hit." Svarade jag.

6 nov, 2013 20:48

Liv_Weasley
Elev

Avatar


"Jaha.." Sa jag. Det kändes som att ämnet var känsligt för honom så jag bytte helt. Jag suckade. "Vi skriver om något annat"

6 nov, 2013 20:55

1 2 3 4 5 6 ... 18 19 20

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley

Du får inte svara på den här tråden.