Smeknamn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Husmusen
Elev |
15 mar, 2014 13:50 |
|
Claus Ricardstone
Elev |
Jag kallas ibland för Bobby som inte är ett dugg likt mitt verkliga namn. Jag kallas Bobby av min bästa vän eftersom jag hette det på ett spel en gång. Min kompis storebror heter samma sak som jag så det är också en anledning till varför han säger Bobby!
18 mar, 2014 20:41 |
|
LunaLovegood1
Elev |
18 mar, 2014 20:42 |
|
LIA15
Elev |
Jag heter Lia och kallas oftast just det. Men pappa kallar mig ibland Liis och det händer att ella10d kallar mig Asti.
19 mar, 2014 17:46 |
|
Fellrendión
Elev |
19 mar, 2014 17:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Fortunia kallar mig för FIS. Alltså, jag vet inte varför, hon bara gör det... XD För att det finns i ditt namn och det är humoristiskt och kort :p 19 mar, 2014 18:05 |
|
Shaana
Elev |
Jag kallas typ kokos, kokosnöten (icke att misstolkas) och vid tillfällen "Du där!!" XD Haha nää
Mitt riktiga namn är Emma så jag vet typ inte vart allt detta kommit ifrån
19 mar, 2014 18:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: det är likadant för mig, fast Vickan är okej (alla kallar mig det) fast jag stavar Victoria med CVad brukar ni bli kallade för? Vad är ert smeknamn? (Säg gärna vad ni heter också.) Jag heter Viktoria och alla brukar kalla mig för mitt namn. Dock brukar min kusin kalla mig för typ Vicky/Vickan vilket jag hatar. :< 19 mar, 2014 18:37 |
|
One True Hope
Elev |
25 mar, 2014 19:20 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
heter något så hemskt som Katri och har rätt många smeknamn D:
hemma: Malla, lalla, lalli, lallo, mallivauva (vauva- bebis på finska) don't ask why... av kompisar: - mugglis: Katta en del släktingar: Katta mormor: pieni (typ lillan), orava(ekorre)
25 mar, 2014 19:41 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen