Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
"Du har vänner, du har ett lag, du har en vanlig familj som älskar dig och inte slänger ut dig med lite pengar på gatan..." muttrar jag dystrare för varje ord.
25 okt, 2013 23:39
|
|
Borttagen
|
"ÄHUM... Min familj är inte NORMAL! Min mamma pratar inte efter min systers död, pappa hatar mig. Och deras sätt att bli av med mig är att ge mig pengar och överleva i det stora, tomma, dystra huset. Alla tror att mitt liv är LÄTT, men nej.",jag böjer mig ner och plockar upp en bok. ser på den och upptäcker att det är min.
25 okt, 2013 23:42
|
|
Borttagen
|
Jag fnyser föraktfullt. "Men ingen av dem har väl vägrat vara din förälder sedan du kom in på Hogwarts?"
25 okt, 2013 23:45
|
|
Borttagen
|
"Jo, pappa. Jag hamnade ju i FEL elevhem..."
25 okt, 2013 23:46
|
|
Borttagen
|
25 okt, 2013 23:47
|
|
Borttagen
|
"Han, mamma, och min syster hamnade i Slytherin... Och där skulle JAG vara med."
25 okt, 2013 23:48
|
|
Borttagen
|
Jag lyssnar uppmärksamt på Brian. "Jag menar inget illa, men det känns skönt att veta att jag inte är den enda med problem..."
25 okt, 2013 23:50
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar.
"Håller med!"
25 okt, 2013 23:51
|
|
Borttagen
|
Jag ler lite och betraktar Brian på ett nytt sätt. Den här killen var kanske inte så illa som jag trott..."Trevligt att träffas riktige Brian!" säger jag fundersamt och räcker honom handen.
25 okt, 2013 23:54
|
|
Borttagen
|
"Riktige? Nu blir jag orolig... ", jag skakar hennes hand och ler ett snett leende.
25 okt, 2013 23:56
|
Du får inte svara på den här tråden.