Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ORS

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS

1 2 3 4 5 6 ... 223 224 225
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Snabba steg, kort korridor. Om jag möter någon är jag fast... Jag vill bort. NU

23 okt, 2013 20:54

Borttagen

Avatar


Jag rycker på axlarna och släntrar klumpigt ut ur kupén. "BRIIIIAAAAN LILLA TROOOOLL KOM FRAAAM!" ylar jag. "JAG BEHÖVER DIG, DET ÄR LIVSVIKTIGT!"

23 okt, 2013 20:56

Dark_princess
Elev

Avatar


Jag går in i kupen och sätter mig vid fönstet, det har börjat regna och fönstret är kalt. jag lutar mig mot fönstrer, jag måste värkligen försöka få upp mina betyg iår. efter ett tag så bestämmer jag mig för att börja leta efter Linda och Brian. Jag går ut ur kupen jag styr stegen mot mat vagnen.

23 okt, 2013 20:57

Detta inlägg ändrades senast 2013-10-23 kl. 21:02
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Snabbt drar jag upp dörren till närmaste kupé. Först när jag har stängt den och hunnit fixa bästa göm-frisyren ur mitt hår märker jag att det sitter några där inne.
"Öhum... förlåt", jag ser inte upp på dem, det behövs inte, för jag vet vilka det är.
"Det är lugnt, Brian, du kan stanna här hos oss", de två tredje-års eleverna FÖRSÖKER dölja sin förtjusning av att Gryffindors ena jagare hamnat hos dem. De är två av mina stalkers, och jag måste säga att de är bra på det, jävligt bra. Jag tar mig samman och ler mitt charmigaste leende.
"Jag tror jag ska lämna er två ifred, hoppas vi ses igen", jag vänder mig om och hör hur de fnissar och viskar. Suck...

23 okt, 2013 21:01

Dark_princess
Elev

Avatar


Jag kommer fram till matvagnen och ser på alla godsaker som är uppradade. Jag hör hur min mage kurrar ljudligt och kommer på att jag inte har några pengar...Då ser jag honom Jason den snyggaste eleven på hela skolan en Slytherin...

23 okt, 2013 21:05

Detta inlägg ändrades senast 2013-10-23 kl. 21:26
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Jag har för länge sedan glömt vad och vem jag letar efter. Istället flummar jag runt och sjunger om allt jag ser. "BANAA-AANSKAAL YEAH!!!" vrålar jag och drar upp legginsen igen.

23 okt, 2013 21:21

Dark_princess
Elev

Avatar


Jag vaknar upp från mina dagdrömar och Slytherin eleven av att jag hör Linda våla genom koridåren "BANAA-AANSKAAL YEAH!!!" och jag ser hur Jason tittar undrande och hånfult upp när Linda kommer vrålande in i matvagnen.

23 okt, 2013 21:26

Borttagen

Avatar


Jag får syn på Clara och Jason. "Heeej!!! Hej tomtegubbar slå i glasen och låt oss lustiga vara!" skrattar jag glatt och dansar lite stepdans mot vagnen.

23 okt, 2013 21:30

Dark_princess
Elev

Avatar


"Hej....." svarar jag lite små tröt."föresten har du sett Brian? Undrar jag och kollar alvarligt på Linda

23 okt, 2013 22:03

Borttagen

Avatar


Jag skakar kraftigt på huvudet och råkar slå till Jason med mina flätor. "Passa dig!" fräser han.

23 okt, 2013 22:09

1 2 3 4 5 6 ... 223 224 225

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS

Du får inte svara på den här tråden.