Hungerspelen ~ ErisedStone & Sofia-Potter
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Hungerspelen ~ ErisedStone & Sofia-Potter
|
Borttagen
|
( Det är OK =} )
Jag var avundsjuk på den andra, jag var inte bra på någonting. Fast det fanns ju något jag var rätt bra på.
"Fast jag kan mycket kampsport" sa jag, men den skulle nog inte vara så användbart när mina motståndare skulle försöka hugga eller skjuta ihjäl mig.
20 okt, 2013 14:01
|
|
Borttagen
|
Jag tog en bakelse och tuggade lite smått på kanterna.
Sen uppmärksammade jag hennes komentar.
" Kampsport? Lycka till med att använda det " fnissade jag.
20 okt, 2013 14:20
|
|
Borttagen
|
"Tack" sa jag och insåg snart att jag uppfattat det fel. "Fast ... njaa, jag tror jag satsar på ett vapen hellre"
Jag kom inte på någon vapen jag skulle kunna använda. Men jag skulle träna extremt mycket på träningen sen, så skulle jag nog ha en liten chans i spelen ändå.
20 okt, 2013 14:25
|
|
Borttagen
|
" Ta pilbåge, det är enkelt att hantera " tipsade jag
20 okt, 2013 17:52
|
|
Borttagen
|
Jag log och var tacksam över att jag fått en sån hjälpsam person från mitt distrikt.
20 okt, 2013 17:57
|
|
Borttagen
|
Jag log, det kändes som om en blomma hade slagit ut inom mig.
Mentorn pratade och pratade.
20 okt, 2013 20:34
|
|
Borttagen
|
"Så det kommer alltså gå till så här ..." sa han och började gå igenom och skissa på ett papper vad vi skulle ha för oss de senaste dagarna.
20 okt, 2013 20:36
|
|
Borttagen
|
Jag försökte att hänga med så bra som möjligt, men han hann inte klart innan den fula damen kom inrusandes.
" Dax att gå ut " sa hon och höll för sina kinder.
Då märkte jag att tåget hade stannat.
Damen tog bort sina händer som nu var fulla av smink.
21 okt, 2013 09:03
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och damen tog genast min och Mackenzies händer.
21 okt, 2013 18:34
|
|
Borttagen
|
Jag tänkte att nu var hela min hand full av smink.
Vi klev av tåget och gick in på ett hotell..
21 okt, 2013 18:41
|
Du får inte svara på den här tråden.