Kik, Instagram och Tummar (och lite snapple)
Forum > Fanfiction > Kik, Instagram och Tummar (och lite snapple)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alma123!!
Elev |
är på :3
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 5 okt, 2013 09:53 |
|
Fred and George
Elev |
Ursäkta om jag frågar onödigt, men jag tycker den här fanfictionen låter bra, men det har liksom gått 5 sidor, med inget kapitel än? Ni verkar vara lite osams? Lös det, sen skriver du ett kapitel, och alla är glada
Min Fanfiction "Don't": http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=42575&page=1#p3121505 5 okt, 2013 16:16 |
|
Little lily
Elev |
5 okt, 2013 16:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fred and George: Meh jag skriver faktiskt ett kapitel nu det är allt Marios fel att det kommer så sent :EUrsäkta om jag frågar onödigt, men jag tycker den här fanfictionen låter bra, men det har liksom gått 5 sidor, med inget kapitel än? Ni verkar vara lite osams? Lös det, sen skriver du ett kapitel, och alla är glada 5 okt, 2013 17:14 |
|
Little lily
Elev |
Skrivet av Borttagen: Yay!Skrivet av Fred and George: Meh jag skriver faktiskt ett kapitel nu det är allt Marios fel att det kommer så sent :E Ursäkta om jag frågar onödigt, men jag tycker den här fanfictionen låter bra, men det har liksom gått 5 sidor, med inget kapitel än? Ni verkar vara lite osams? Lös det, sen skriver du ett kapitel, och alla är glada
5 okt, 2013 17:16 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Little lily: Skrivet av Borttagen: Yay! Skrivet av Fred and George: Meh jag skriver faktiskt ett kapitel nu det är allt Marios fel att det kommer så sent :E Ursäkta om jag frågar onödigt, men jag tycker den här fanfictionen låter bra, men det har liksom gått 5 sidor, med inget kapitel än? Ni verkar vara lite osams? Lös det, sen skriver du ett kapitel, och alla är glada Skriv, Tashi, Skriv ;;
5 okt, 2013 17:41 |
|
Winny Geasley
Elev |
Elzyii. schublublublä ska när jag har tid
5 okt, 2013 18:05 |
|
Borttagen
|
Uhm så här får ni ett litet kapitel som är ett intro till Sorinne's liv. Det är väldigt kort men jag lovar att de andra kapitlen blir längre. Det här blev jättedåligt, I know men ja ._. Det är inte skriver så detaljerat och så men jajajajaa lovar att det blir bättre.
Kapitel 1 : Intro till Sorinnes Eileen's liv "Sorinne?" "Sorinne?" "Sorinne!" Sorinne hoppade till av rösten. "Whe whä what?" "Vi har slutat nu" sa Taylor, en kort tjej med mörklila, nästan svart hår. De hade haft matte som sista lektion och för att det var så tråkigt hade hon bestämt sig för at ta en tupplur. Snabbt slänge hon sin ryggsäck över axeln och stormade ut ur klassrummet, från skolan till biblioteket. Catching Fire hade sin premiär om några dagar och hon hade inte läst om böckerna än. Så fort hon var inne i biblioteket gick hon till ungdomshyllan och letade efter sin favorit trilogi. Hon hade hittat Hungerspelen och Fatta Eld, men inte Revolt. Beskviket gick hon över till engelska hyllan och tittade där istället. Alla tre böckerna fanns där. Sorinne suckade, hon var inte så bra på engelska, men ja hon var desperat. Hon lånade böckerna och gjorde polka hopp ända fram till sitt hem. När hon steg över tröskeln till hennes rum slängde hon sin väska på golvet, satte sig ner på sin lilla fåtölj och slog upp första sidan i The Hunger Games. When I wake up, the other side of the bed is cold. My fingers stretch out, seeking Prim's warmth but finding only the rough canavas cover of the mattress. She must have had bad dreams and... "Sorinne! Vill du baka kanelbullar med mig?" avbröt hennes mamma. "GAHHHHHHH!" skrek Sorinne. "Ser du inte att jag läser eller?" "Jodå. Men du älskar ju att baka--" "Men K." "Oh no you didn't. Om du inte bakar med mig så får du inte gå på din Cätchy Fire premiär! "Wä" gnällde Sorinne. Hon slog snabbt igen sin bok och viskade 'förlåt' och följde efter hennes mamma till köket. Surt tvättade hon händerna med sin nya coola, The Hunger Games tvål från The Body Shop. Sedan tog hon ut sitt limstift ur fickan och sniffade lite. Hon började greja med ingridienserna. När de skulle fixa formen på kanelbullarna blev hon uttråkad och gjorde bullarna till små Katnissar. Hungerspelen är det bästa som finns, tänkte hon. 5 okt, 2013 20:52
Detta inlägg ändrades senast 2013-10- 5 kl. 21:12
|
|
Zendaya
Elev |
Det där är jag. Definitivt. Är helt seriös.
5 okt, 2013 21:09 |
|
Borttagen
|
Vet, I know maj friänds well. 8D
5 okt, 2013 21:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen