Vad vill ni bli som vuxna?
Forum > Off Topic > Vad vill ni bli som vuxna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ingen aning O.o
12 apr, 2011 00:08 |
|
Benjamin
Elev |
Lärare
I have everything I want! 12 apr, 2011 19:23 |
|
moizen!!
Elev |
Jag vill jobba på dagis
May the force be with you..<3 15 apr, 2011 19:30 |
|
Borttagen
|
Skulle vilja bli lärare, är på prao den här veckan på lågstadiet ^-^
Har tänkt specialisera mig inom matte, men det är väldigt länge tills jag behöver ta det beslutet (jag går bara i 8:an) men det skulle vara kul c: 2 maj, 2011 18:03 |
|
Elley
Elev |
2 maj, 2011 18:04 |
|
Tonks-nea1
Elev |
2 maj, 2011 20:43 |
|
Borttagen
|
Veterinär
22 maj, 2011 18:13 |
|
Borttagen
|
Åh, typ Personlig tränare, dietist eller idrottslärare :3
22 maj, 2011 19:11 |
|
NEWBORN
Elev |
22 maj, 2011 22:33 |
|
Savi
Elev |
22 maj, 2011 22:33 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen