Spelets utmaning (Prs mellan Mily och 5-lolipop-5)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Spelets utmaning (Prs mellan Mily och 5-lolipop-5)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Mattias ställde sig upp han brydde sig inte om att lite blod droppade från armen. Om det var som Freja frågade så hoppades att om han dog skulle han dö i verklighenen.
19 okt, 2013 20:05 |
|
5_lollipop_5
Elev |
Micke gick fram till kanten med sin lillasysters hand i sin. Han vände sig till henne och sa, darrig på rösten men bestämt:
"Nu måste du vara modig... Och snabb... Du måste hoppa på de där stenblocken, utan att tveka och du får inte vända dig om mot mig. Titta rakt framåt! Inte ner, inte mot mig, bara rakt framåt. Du klarar det!" Han släppte hennes hand och hon tog det första hoppet ut mot den första stenen. Iancorn <3
24 okt, 2013 16:00 |
|
Borttagen
|
Mattias såg på nästa hinder han skulle försöka slappna av men det var svårt han hade inte slappnat av på den senaste tiden.
" Någon som minns vad den här nyckeln andvänds till? frågade Thaila och höll upp nyckeln hon hade hittat 24 okt, 2013 16:02 |
|
5_lollipop_5
Elev |
[Blir inte så kul om hon bara hittar den. När har man någonsin bara hittat en nyckel i ett spel?]
Iancorn <3
24 okt, 2013 16:04 |
|
Borttagen
|
(Hm den kan ju andvändas för att öppna vapenkistor eller några andra kistor för det brukar nycklar andvändas i vissa spel)
24 okt, 2013 16:05 |
|
5_lollipop_5
Elev |
[Ja, jag vet vad den kan vara till. Fast man hittar bara inte nycklar på marken. Lite svårare måste det vara...]
Iancorn <3
26 okt, 2013 10:20 |
|
Borttagen
|
(Ja men första nykeln kan ju vara lätt att hitta)
27 okt, 2013 00:10 |
|
5_lollipop_5
Elev |
[Inte så lätt... -_- Fortsätt och försök att göra om det senaste inlägget. Förlåt att jag är så petig!]
Iancorn <3
25 nov, 2013 16:08 |
|
Borttagen
|
(Ska försöka)
25 nov, 2013 19:19 |
|
5_lollipop_5
Elev |
6 jan, 2014 14:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen