(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag öppnade dörren till klassrummet,men fick syn på att någon redan var där. Nån satt längst bak i klassrummet.
2 sep, 2013 18:11 |
|
evee
Elev |
2 sep, 2013 18:12 |
|
Borttagen
|
Det var hon! Tjejen som hade frågat om Joiny är min syster. Vad gjorde hon här ensam?
"Förlåt,sa jag. Jag trodde det var tomt här. Jag log 2 sep, 2013 18:15 |
|
evee
Elev |
2 sep, 2013 18:16 |
|
Borttagen
|
"Brukar du vara här?,frågade jag.
Jag drog handen genom mitt mörka hår 2 sep, 2013 18:27 |
|
evee
Elev |
"Nej, det är första gången" Jag log.
Mina fasta, stora bröst guppade lite när jag gick mot honom. Du då?" Fortsatte jag" och hoppade upp på katedern några meter ifrån honom. ![]() ![]()
2 sep, 2013 18:32 |
|
Borttagen
|
Jag tittade till lite på hennes bröst.
"Öhh...ett par gånger. Det är så ensamt här. 2 sep, 2013 18:33 |
|
evee
Elev |
2 sep, 2013 18:36 |
|
Borttagen
|
"Vad heter du?,sa jag svagt.
Jag tittade på hennes fasta former. 2 sep, 2013 18:37 |
|
evee
Elev |
2 sep, 2013 18:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen