Jag är ingen häxa! Första året.
Forum > Fanfiction > Jag är ingen häxa! Första året.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Hapopo: Bra, men... Hur kan månen ha en form som ett apelsinskal? Är det halv, full eller kvartsmåne? Och om man går efter böckerna (inte filmerna) så sker sorteringen i bokstavsordning (efternamn). Men aja, jättebra i alla fall Jo, men du vet när den är som ett C 30 aug, 2013 19:35 |
|
Borttagen
|
Braaaaaaaaaaa Hapo!
31 aug, 2013 06:24 |
|
Borttagen
|
Åååååååh, SÅ HIMLA FREAKING BRA!!!♥♥♥♥ SKITBRA Hapo!
Hur kan hon INTE vilja gå på Hogwarts?! I LOVE THIS♥ 1 sep, 2013 11:41 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åååååååh, SÅ HIMLA FREAKING BRA!!!♥♥♥♥ SKITBRA Hapo! Hur kan hon INTE vilja gå på Hogwarts?! I LOVE THIS♥ Åååååå, jag blir jätteglad!! ♥♥♥ Tack så himla mycket! *kan inte sluta le* Kraaaam!! ♥♥♥ 1 sep, 2013 11:43 |
|
Chilnava
Elev |
Känn dig BEVAKAD!
Sjukt bra FF!♥ LÄS GÄRNA MIN FANFIC "I'm nobody, just nobody..." SKULLE GÖRA MIG SUPERDUPERGLAD!:D:3 http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=39569&page=1#p2670456
1 sep, 2013 12:00 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
1 sep, 2013 12:01 |
|
Hapo
Elev |
Kommer ett kapitel senare idag!!
Tusen tack alla, ni förstår inte hur mycket det värmer ♥ 1 sep, 2013 12:06 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
8 sep, 2013 19:49 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Sara Ravenclaw: Vad hände med kapitlet?O.o Sorry, jag har varit så upptagen med skolan och allt, men jag ska försöka hinna med ett kapitel så snart jag kan, håll ut! 8 sep, 2013 20:22 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
Skrivet av Hapo: Skrivet av Sara Ravenclaw: Vad hände med kapitlet?O.o Sorry, jag har varit så upptagen med skolan och allt, men jag ska försöka hinna med ett kapitel så snart jag kan, håll ut! Okej ![]() ![]()
8 sep, 2013 20:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen