Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

1 2 3 4 5 6 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


- Hej Selena! sa jag och log. Christian presenterade sig själv, sedan vände han sig till mig, och vi började prata om våra gemensamma lektioner och läxor.
- Jag kan visa dig biblioteket om du vill, det är superstort! sa Christian entusiastist.
- JAAA! pep jag till svar. Båda skrattade och sedan började lektionen. Erik var lärare igen.

26 aug, 2013 17:33

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag brydde mig inte om lektionen, satt bara och sneglade på Zeb hela tiden. ''Miss Light? Svaret på frågan tack?'' Jag vaknade upp. ''Ursäkta va?'' sa jag. ''Nu får du lyssna istället, jag vet att det är svårt att vände på dygnet, men det är inte svårare än på sommarloven.'' Läraren log, och jag rodnade. ''Och vad var frågan?''

jag är jättecoolig älska mig plz

26 aug, 2013 17:37

Borttagen

Avatar


Jag fnissade till.
-----------------------------------
är inloggad men ifrån datorn en stund, så du vet.

26 aug, 2013 17:54

Queen Boo
Elev

Avatar


Läraren skakade på huvudet. ''kan du säga någonting på tyska, eller har du inte lyssnat?'' Jag log. ''jag kan säga mycket på tyska, men jag är inte säker på att ni vill höra'' Jag höjde på ögonbrynen

jag är jättecoolig älska mig plz

26 aug, 2013 17:58

Borttagen

Avatar


Jag drog efter andan och viskade till Selena:
- Men så säger man väl inte?
Sedan fnissade jag. Jag hade en cool rumskompis, jag hade tur som inte blev doppad i toaletten, det gjorde mig verkligen glad, då jag blivit det många gånger förr.

26 aug, 2013 18:29

Queen Boo
Elev

Avatar


''Jo då, vill ni höra?'' frågade jag läraren och log oskyldigt.

jag är jättecoolig älska mig plz

26 aug, 2013 18:30

Borttagen

Avatar


Jag bröt ut i ett hysteriskt fnissande och Erik gav mig en frågande blick. Jag tittade ner i bänken men fortsatte fnissa. Tydligen smittade det av sig, då flera i klassen, Christian också, började fnissa med.

26 aug, 2013 18:32

Queen Boo
Elev

Avatar


Erik nickade.
'' Jackass
verdammter Idiot
Sie sind dumm
Du bist ein Esel
Ich hasse dich
Kann ich nicht loswerden dieser verdammte Lektion und etwas mehr Spaß? Möchte in Käfer zu sehen! es wäre roligaer sein, kann ich schon Deutsch sprechen also warum zum Teufel kann ich mehr erfahren?''

Jag log och några fnissade.

jag är jättecoolig älska mig plz

26 aug, 2013 18:37

Borttagen

Avatar


Christian började gapflabba och jag rodnade vid Selenas ord. Erik gav Selena en gillande blick och svarade sedan:
- Halt den Mund ficken Schlampe und hören, was ich während des Unterrichts sagen, werden Sie lernen, das verspreche ich. Nur weil Ihr hässliche Sprache, erhalten Sie eine zusätzliche Lektion.

Jag drog efter andan.
- Så får man väl inte säga till sina elever!?! pep jag och rodnade igen. Varför rodnade jag alltid när någon använde fult språk?

26 aug, 2013 18:57

Queen Boo
Elev

Avatar


''Vielen Dank, aber nicht auf, dass ich zeigen, bis zu zählen. .'' Sa jag till Erik och fnissade. ''Och nej, det får man faktiskt inte, Roxanne'' Jag flinade.

jag är jättecoolig älska mig plz

26 aug, 2013 19:02

1 2 3 4 5 6 ... 92 93 94

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Du får inte svara på den här tråden.