(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Hej Selena! sa jag och log. Christian presenterade sig själv, sedan vände han sig till mig, och vi började prata om våra gemensamma lektioner och läxor.
- Jag kan visa dig biblioteket om du vill, det är superstort! sa Christian entusiastist. - JAAA! pep jag till svar. Båda skrattade och sedan började lektionen. Erik var lärare igen. 26 aug, 2013 17:33 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag brydde mig inte om lektionen, satt bara och sneglade på Zeb hela tiden. ''Miss Light? Svaret på frågan tack?'' Jag vaknade upp. ''Ursäkta va?'' sa jag. ''Nu får du lyssna istället, jag vet att det är svårt att vände på dygnet, men det är inte svårare än på sommarloven.'' Läraren log, och jag rodnade. ''Och vad var frågan?''
jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 17:37 |
|
Borttagen
|
Jag fnissade till.
----------------------------------- är inloggad men ifrån datorn en stund, så du vet. 26 aug, 2013 17:54 |
|
Queen Boo
Elev |
Läraren skakade på huvudet. ''kan du säga någonting på tyska, eller har du inte lyssnat?'' Jag log. ''jag kan säga mycket på tyska, men jag är inte säker på att ni vill höra'' Jag höjde på ögonbrynen
jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 17:58 |
|
Borttagen
|
Jag drog efter andan och viskade till Selena:
- Men så säger man väl inte? Sedan fnissade jag. Jag hade en cool rumskompis, jag hade tur som inte blev doppad i toaletten, det gjorde mig verkligen glad, då jag blivit det många gånger förr. 26 aug, 2013 18:29 |
|
Queen Boo
Elev |
''Jo då, vill ni höra?'' frågade jag läraren och log oskyldigt.
jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 18:30 |
|
Borttagen
|
Jag bröt ut i ett hysteriskt fnissande och Erik gav mig en frågande blick. Jag tittade ner i bänken men fortsatte fnissa. Tydligen smittade det av sig, då flera i klassen, Christian också, började fnissa med.
26 aug, 2013 18:32 |
|
Queen Boo
Elev |
Erik nickade.
'' Jackass verdammter Idiot Sie sind dumm Du bist ein Esel Ich hasse dich Kann ich nicht loswerden dieser verdammte Lektion und etwas mehr Spaß? Möchte in Käfer zu sehen! es wäre roligaer sein, kann ich schon Deutsch sprechen also warum zum Teufel kann ich mehr erfahren?'' Jag log och några fnissade. jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 18:37 |
|
Borttagen
|
Christian började gapflabba och jag rodnade vid Selenas ord. Erik gav Selena en gillande blick och svarade sedan:
- Halt den Mund ficken Schlampe und hören, was ich während des Unterrichts sagen, werden Sie lernen, das verspreche ich. Nur weil Ihr hässliche Sprache, erhalten Sie eine zusätzliche Lektion. Jag drog efter andan. - Så får man väl inte säga till sina elever!?! pep jag och rodnade igen. Varför rodnade jag alltid när någon använde fult språk? 26 aug, 2013 18:57 |
|
Queen Boo
Elev |
''Vielen Dank, aber nicht auf, dass ich zeigen, bis zu zählen. .'' Sa jag till Erik och fnissade. ''Och nej, det får man faktiskt inte, Roxanne'' Jag flinade.
jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen