Lovisa Granger och plorran (PRS)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Lovisa Granger och plorran (PRS)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(
Jag låg i sängen, dagen hade varit lång och jag undrade hur det gått för Lily med James... men efter bara någon minut låg jag insjunken i djuup sömn. 15 sep, 2013 15:23 |
|
Borttagen
|
(Plorran? Vi kan fortsätta?)
James satte sig bredvid mig och jag tittade på honom. Han rodnade häftigt och jag kände att jag rodnade jag med. Hade jag blivit kär i James Potter, skolans populäraste?! Tjejerna skulle säkert köa för att gå ut med honom. "Tjena", sa han. "Hej", svarade jag lite försiktigt. "Jo..." Började han. "Jag har alltid gillat dig... Så jag undrar om du kan gå ut med mig någon gång?" Det var inte första gången, jag kände mig förberedd på detta. Tänk om tjejerna skulle reta mig? "Nej, Potter", svarade jag rädd och häftigt. "Gå ut med de som gillar dig." 6 mar, 2014 18:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen