NÅGON SOM VILL ROLLA HP?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > NÅGON SOM VILL ROLLA HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kom Amaya så går vi, sa jag. Jag var lite nervös inför den allra första lektionen, sedan tänkte jag att det var en underdrift, jag var väldigt nervös.
4 aug, 2013 14:10 |
|
Borttagen
|
Jag följde med Bella
4 aug, 2013 14:22 |
|
Borttagen
|
Professor McGonagall ledde oss in i förvandlingskonstrummet. Jag tog en plats ganska långt bak bredvid Amaya. McGonagall visade hur vi skulle förvandla tandpetare till nålar. Det var svårt. Efter ca en halvtimme så lyckades min nål bli lite silvrig. Jag blev nöjd över resultatet och tittade på Amaya hur det gick för henne.
4 aug, 2013 14:26 |
|
ginny 23
Elev |
4 aug, 2013 14:31 |
|
Borttagen
|
(Ja ha är vi på den tidsperioden!)
4 aug, 2013 14:32 |
|
ginny 23
Elev |
4 aug, 2013 14:34 |
|
Borttagen
|
min tandpetare hade blivit en nål på första försöket jag var nöjd
4 aug, 2013 14:44 |
|
Borttagen
|
Jag blev väldigt avis när jag såg på Amayas tandpetare, men jag hade i alla fall kommit näst längst. En i vår sovsal som hette Allie såg på mig med en retsam blick, den fick mig att må illa. Jag och Bella var i en diskussion när vi var på väg till kvastflygningen.
4 aug, 2013 14:54 |
|
Borttagen
|
Vi var framme och fick lära oss saker om flygning . Då bestämde jag att på mitt andra år skulle jag bli sökare och lag kapten
4 aug, 2013 15:00 |
|
ginny 23
Elev |
4 aug, 2013 15:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen