Cancer
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Känns konstigt att ta upp "gamla" trådar men ändå.)
Min syster fick beskedet att hon har cancer denna veckan och hela familjen har varit på sjukhus resten av veckan. Hon är precis klar med sin cellgiftsbehandling. 1 mar, 2015 23:50 |
|
Ännu en mugglare
Elev |
Skrivet av Borttagen: (Känns konstigt att ta upp "gamla" trådar men ändå.) Min syster fick beskedet att hon har cancer denna veckan och hela familjen har varit på sjukhus resten av veckan. Hon är precis klar med sin cellgiftsbehandling. Hoppas hon blir ok! 1 mar, 2015 23:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ännu en mugglare: Skrivet av Borttagen: (Känns konstigt att ta upp "gamla" trådar men ändå.) Min syster fick beskedet att hon har cancer denna veckan och hela familjen har varit på sjukhus resten av veckan. Hon är precis klar med sin cellgiftsbehandling. Hoppas hon blir ok! Det hoppas jag med! Tack♥ 1 mar, 2015 23:54 |
|
Ännu en mugglare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ännu en mugglare: Skrivet av Borttagen: (Känns konstigt att ta upp "gamla" trådar men ändå.) Min syster fick beskedet att hon har cancer denna veckan och hela familjen har varit på sjukhus resten av veckan. Hon är precis klar med sin cellgiftsbehandling. Hoppas hon blir ok! Det hoppas jag med! Tack♥ ♥ ♥ 1 mar, 2015 23:55 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: (Känns konstigt att ta upp "gamla" trådar men ändå.) Min syster fick beskedet att hon har cancer denna veckan och hela familjen har varit på sjukhus resten av veckan. Hon är precis klar med sin cellgiftsbehandling. Åh... Frivilliga kramar! Jag hoppas att allt ordnar sig för er.♥
2 mar, 2015 00:13 |
|
Ithrenniel
Elev |
När jag var nio år gammal så hade jag en ett år yngre bästa kompis vars mamma dog i cancer. Jag tror inte riktigt jag förstod då... Eller, man förstod ju att hans mamma hade dött och att det var hemskt. Men ja, man var ju barn. Enligt honom så var jag i alla fall till stor hjälp och jag var förstående och snäll. Och det är jag glad för att jag var.
Cancer är en hemskt sjukdom... ![]()
2 mar, 2015 00:23 |
|
Borttagen
|
Min morfar dog i cancer när jag var 13. Hade inte jättenära kontakt med honom men jag tänker nu i efterhand att han nog är den jag skulle tyckt bäst om av mina äldre släktingar nu för tiden baserat på allt jag hört om honom. Farmor hade bröstcancer men hon ville inte berätta det förrän i efterhand. För tillfället är det borta men man vet ju aldrig med sånt där
2 mar, 2015 00:49 |
|
Borttagen
|
Farmor dog i cancer. Jag var ioförsig inte född då, men ändå.
2 mar, 2015 07:10 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: (Känns konstigt att ta upp "gamla" trådar men ändå.) Min syster fick beskedet att hon har cancer denna veckan och hela familjen har varit på sjukhus resten av veckan. Hon är precis klar med sin cellgiftsbehandling. Åh... Jag hoppas verkligen att hon överlever och att det blir bra med er alla! ♥
2 mar, 2015 07:52 |
|
Kendra
Elev |
En tjej på min skola fick reda på att hon hade cancer i tjocktarmen. Hon dog bara en vecka efter. Jag kände henne inte men alla lärare och elever var annorlunda den dagen. Var väldigt sorgligt ändå.
![]()
2 mar, 2015 17:22 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen