Vad gör dig ledsen?
Forum > Off Topic > Vad gör dig ledsen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
20 feb, 2014 09:04 |
|
whirlwinds
Elev |
2 mar, 2014 16:26 |
|
Ithrenniel
Elev |
2 mar, 2014 18:07 |
|
Reiku Black
Elev |
Att tänka på min hund.
Min syster och hennes "pojkväns" relation eftersom de bråkar om mig hela tiden Min pappa, som älskar mig mest av allt i hela världen känns det som. Och min vän, vars pojkvän börjar göra mig osäker på henne och mig själv och honom ._. Men inget av det gör mig väl gråt-ledsen. Utan mer, dyster. 2 mar, 2014 19:14 |
|
Borttagen
|
När någon är taskig
Rasism Nazism Homofobi Anti-feminism Djurplågeri Krig Terror När någon jag älskar dör När någon kompis lämnar mig utanför och ignorerar mig Handikappsfobi När jag ser folk på TV som svälter När det händer något sorgligt på film/i en bok När det känns som om någon ger mig lite uppmärksamhet (Egoist) När något (tex bild) förstörs efter att man jobbat på det jättelänge Och övriga motgångar... Jag är nämligen Superkänslig 22 jun, 2014 13:42 |
|
Li
Biträdande rektor |
Patriarkatet.
without something there is no nothing 22 jun, 2014 14:22 |
|
Fellrendión
Elev |
22 jun, 2014 16:32 |
|
adliitam
Elev |
22 jun, 2014 17:48 |
|
Borttagen
|
Regn på sommaren
22 jun, 2014 17:50 |
|
Dramione99
Elev |
Orättvisor i världen. Att jag inte kan hjälpa alla som mår dåligt eller har problem. Att jag saknar min bästa vän. Att jag saknar min pojkvän, alldeles för mycket. Att jag inte har A i fysik och att jag att alla jag gillar i böckerna jag läser dör ...
22 jun, 2014 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen