Skolavslutningsklänning ♥♥
Forum > Off Topic > Skolavslutningsklänning ♥♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tsuki
Elev |
Ja faktiskt! ♥ Men dom är ju inte såhär "jätteproffsiga", men dom duger (om jag får säga det själv haha). Min mamma syr väldigt mycket så jag har lärt mig av henne ![]() http://hazboolove.tumblr.com/
17 maj, 2013 21:15 |
|
Katla
Elev |
åhh den ska jag ha på multicon! ska dock sy in den i midjan för den sitter lite illa hehe ♏︎ 17 maj, 2013 21:38 |
|
PureSlytherin
Elev |
Fin klänning! Ser ut att passa ihop med skorna också.
Jag går inte i skolan så det blir ingen avslutning för mig. ^^
17 maj, 2013 22:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PureSlytherin: Fin klänning! Ser ut att passa ihop med skorna också. Jag går inte i skolan så det blir ingen avslutning för mig. ^^ Åh tack sötnows, det tyckte jag också ![]() tsuki Åh, själv så kan man inte sy någonting på syslöjden ens en gång. ♥ 18 maj, 2013 09:11 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Börjar få lite panik nu, avslutning om en vecka och har fortfarande inget att ha på mig! Var hittar man fina klänningar? :o
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 5 jun, 2013 15:42 |
|
Dream
Elev |
Jag kommer troligen använda klänningen jag hade på femmans avslutning ändå, är inte på humör för att leta. Dessutom är den söt och jag behöver inte spendera några pengar wihooo
5 jun, 2013 15:52 |
|
scarhead
Lärare |
5 jun, 2013 18:49 |
|
Verro_Luna
Elev |
Den här valde jag!
I ♥ it Det är så söt! Sedan hade jag ett par svarta högklackade skor, mitt dophalsband och ett Nomination armband!
5 jun, 2013 20:04 |
|
Borttagen
|
5 jun, 2013 20:14 |
|
Katla
Elev |
scarhead: men vad faaan jag har skolavslutning om en vecka
♏︎ 5 jun, 2013 20:16 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen