Hur upptäckte du Harry Potter?
Forum > Harry Potter > Hur upptäckte du Harry Potter?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag såg båda delarna av the Deathly Hallows när de var på bio, tyckte att filmerna var bra och så men då var jag ingen bokmal då som jag är nu och ja, helt vanlig film.
När jag började fyran tyckte typ alla om Harry Potter, och då var jag irriterad på det och sa att jag ogillade Harry Potter. Sedan läste jag The Hunger Games och blev ett stort fan av det, och innan var det också så att jag såg filmen och tyckte att det var irriterande att folk gillade THG så jag sa att jag inte gjorde det, men jag gav böckerna en chans. Och nu i femman gav jag Harry Potter en chans, och jag har läst alla böckerna på engelska, det var lite trögt i början, men GoF tog det två dagar att läsa ut och sedan OotP bara en dag och Oh my Rowling. Jag ångrar allt dåligt jag sagt om Harry Potter. Harry Potter är det bästa som finns. 9 maj, 2013 19:17 |
|
Elma00
Elev |
Jag tror att vi såg första filmen någon gång när den gick på tv:n. Sen så köpte mamma filmen och jag blev helt fast, trots att jag baar var 3-4 år. Såg den varje dag typ. Sen när vi köpt andra filemn, började mamma läsa boken flr mig och min äldre syster. Sen när jag var 9 läste jag de själv, och helt plötsligt när jag var 12 hade jag läst de 14 gånger
9 maj, 2013 21:42 |
|
Cutty Flam
Elev |
Jag hängde väl på mainstreamen som alla andra! Filmerna kom och då plingde intresseklockan i huvudet.
10 maj, 2013 01:34 |
|
ginny 23
Elev |
Jag fick sista boken på julafton när jag var 5 och ett halvt. Då började min pappa läsa dem för mig. Jag läste själv 2-7.
10 maj, 2013 07:28 |
|
Zendaya
Elev |
Köpte en Harry Potter bok på loppis och började läsa.
Blev fast för livet. ♥ 10 maj, 2013 09:52 |
|
sansson0012
Elev |
Det var en slump. Jag hade tråkigt och ville se en film och jag kom och tänkte på en film som mina systrar hade tittat på men som jag aldrig hade sett, som hade en blå bakgrund och en pojke på framsidan, så jag letade efter den och såg den och tyckte att den var jätte bra och nu har jag nördat ner mig i HP XD.
11 maj, 2013 13:23 |
|
Borttagen
|
Min mamma köpte första boken när jag var typ 9. Läste igenom den, förstod inte så mycket men tyckte ändå att den var häftig. Sedan läste jag om den något år senare och jag var fast.
11 maj, 2013 13:55 |
|
Sagush01
Elev |
nu ska jag berätta min historia....
att förut fick man "harry potter och de vises sten" om man köpte typ någon tidning och då köpte mamma tidningen och jag läste boken..... sedan den stunden var jag fast.. Saaga häär :** 11 maj, 2013 15:51 |
|
adliitam
Elev |
11 maj, 2013 22:06 |
|
Borttagen
|
Upptäckte Harry av att mamma sa att jag skulle läsa den.
Men var typ bara 8 då och tyckte framsidan såg läskig ut... Lär den ligga och skräpa i ett halvår när jag till slut vågade öppna den och märkte att jag var fast! 11 maj, 2013 22:17 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen