PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
|
Borttagen
|
Det är lugnt.
--------------------------
Jag hörde hur ringklockan ekade över skolgården. Jag hoppade upp från min plats på berget och började gå neråt med Emma och Alicia efter mig.
7 nov, 2013 15:46
|
|
Borttagen
|
Jag gick in mot mitt klassrum, ingen i "gänget" hade samma lektion nu.
7 nov, 2013 16:02
|
|
Borttagen
|
Jag satt på min stol vid bänken och lutade huvudet på armen. Jag orkade inte med ännu en lektion.
7 nov, 2013 16:04
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag satt på min stol vid bänken och lutade huvudet på armen. Jag orkade inte med ännu en lektion.
Kan de ha samma lektion?
7 nov, 2013 16:08
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag satt på min stol vid bänken och lutade huvudet på armen. Jag orkade inte med ännu en lektion.
Kan de ha samma lektion?
Sure!
7 nov, 2013 16:09
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag satt på min stol vid bänken och lutade huvudet på armen. Jag orkade inte med ännu en lektion.
Kan de ha samma lektion?
Sure!
Oki!! 
------------
Jag såg tjejen som jag hade "pratat" med förut. Eller snarare irriterat. Jag gick fram och satte mig brevid henne för att vara irriterande. Men jag hoppades ändå att hon inte tyckte det.
"Hej." Sa jag för det var det första jag kom på.
7 nov, 2013 16:17
|
|
Borttagen
|
Jag lyfte på huvudet och såg den nya killen sitta bredvid mig.
"Hej." Sa han. Jag tittade på honom och svarade.
"Hej." och log lite svagt. Jag visste att han kommer försöka irritera mig.
7 nov, 2013 16:19
|
|
Borttagen
|
Jag orkade inte försöka prata så jag vände mig bara rakt fram.
7 nov, 2013 16:53
|
|
Borttagen
|
Jag såg förvånat på honom men låtsades inte om det. Jag vände också mitt huvud framåt.
7 nov, 2013 16:54
|
|
Borttagen
|
Läraren kom in och började prata om något som inte alls verkade höra till ämnet.
7 nov, 2013 16:58
|
Du får inte svara på den här tråden.