vad gör du hällst på en....
Forum > Off Topic > vad gör du hällst på en....
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Minsta lilla aktivitet med min klass, som inte är i undervisningssyfte, betyder att jag inte är där. Så vad jag helst hade gjort på en klassfest? Varit frånvarande.
8 nov, 2011 17:08 |
|
Sirius Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: för att?Minsta lilla aktivitet med min klass, som inte är i undervisningssyfte, betyder att jag inte är där. Så vad jag helst hade gjort på en klassfest? Varit frånvarande. ... 8 nov, 2011 17:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Minsta lilla aktivitet med min klass, som inte är i undervisningssyfte, betyder att jag inte är där. Så vad jag helst hade gjort på en klassfest? Varit frånvarande. Det hade jag med varit. 8 nov, 2011 17:13 |
|
GinnyOlivia
Elev |
8 nov, 2011 17:13 |
|
superman
Elev |
Smyger i grejer läskflaskorna så det blir lite kul.
![]() Nej men min klass är inte särskilt "dansig", det är alltid några som sitter och läser i soffan (no joke). Det är alltid några som försöker få folk att börja dansa, men sen brukar väl bli så att folk sitter och snackar och någon gång har vi kört sanning och konka och liknande saker. 8 nov, 2011 17:13 |
|
Sirius Black
Elev |
Skrivet av superman: hahaSmyger i grejer läskflaskorna så det blir lite kul. ![]() Nej men min klass är inte särskilt "dansig", det är alltid några som sitter och läser i soffan (no joke). Det är alltid några som försöker få folk att börja dansa, men sen brukar väl bli så att folk sitter och snackar och någon gång har vi kört sanning och konka och liknande saker. ... 8 nov, 2011 17:14 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Minsta lilla aktivitet med min klass, som inte är i undervisningssyfte, betyder att jag inte är där. Så vad jag helst hade gjort på en klassfest? Varit frånvarande. ^This, hälften av klassen är idioter. 8 nov, 2011 17:20 |
|
Sirius Black
Elev |
Skrivet av leumas vän: tråkigt!!Skrivet av Borttagen: Minsta lilla aktivitet med min klass, som inte är i undervisningssyfte, betyder att jag inte är där. Så vad jag helst hade gjort på en klassfest? Varit frånvarande. ^This, hälften av klassen är idioter. ... 8 nov, 2011 17:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen