Hungerspelen (24 stycken)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungerspelen (24 stycken)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Melissa Malfoy
Elev |
Man skulle ju kunna köra jag-form, eftersom att det verkar vara flera som vill det, men man skriver så här:
Pelle Jag sprang genom skogen. De var så nära nu. Jag kunde nästan känna deras andetag... Det vill säga, man skriver personens namn först, och sedan börjar man skriva.
14 apr, 2013 09:59 |
|
Borttagen
|
Absolut, det går bra. cx
14 apr, 2013 10:00 |
|
Hogwartsflickan
Elev |
Jag hoppar
14 apr, 2013 18:13 |
|
Borttagen
|
jag vill få skriva i tredje person
14 apr, 2013 19:05 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Skrivet av Hogwartsflickan: Jag hoppar ok Ska vi bestämma form eller ska man få göra som man vill? Jag tycker i alla fall att vi skriver vem man är innan man börjar skriva.
15 apr, 2013 17:29 |
|
Lolly0101
Elev |
Tycker inte att det spelar ngn roll
15 apr, 2013 21:33 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Vi säger så här då. Vi säger jag-form. Men om man tycker att det är svårt eller inte vill så kan man få skriva i trdjeperson. Men oavsett ska man skriva namnet på rollkaraktären före inlägget.
16 apr, 2013 20:05 |
|
Lolly0101
Elev |
Varkar bra
17 apr, 2013 20:56 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
18 apr, 2013 19:07 |
|
Lolly0101
Elev |
Melissa Malfoy; Kanske , När kan du ?
18 apr, 2013 20:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen