Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rowena
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tonks, Luna eller Mrs Lestrange ;D Mrs XD Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 26 mar, 2011 11:05 |
|
Borttagen
|
Ron,Ginny eller Luna
26 mar, 2011 11:14 |
|
Luna 1
Elev |
Jag skulle vilja vara Luna!
Min kompisar tycker att min personlighet är väldigt lik hennes! Så det skulle vara roligt att ha lite av sig själv i personen!
Tumblr.
26 mar, 2011 11:15 |
|
childhoodlight
Elev |
26 mar, 2011 11:15 |
|
Rowena
Elev |
JA, fan va kul XD
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 26 mar, 2011 11:37 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag vet förresten inte om jag skulle kunna vara skådespelare, jag har så lätt för att börja skratta xD
![]()
26 mar, 2011 11:39 |
|
Rowena
Elev |
Haha, kej. Jag skulle vilja det, men jag vill bli typ läkare också ^^
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 26 mar, 2011 12:01 |
|
Lady GreyWolf
Elev |
Remus eller Hermione
26 mar, 2011 12:32 |
|
Borttagen
|
Hermione eller Ginny, då jag läser böckerna så brukar jag liksom leva mig in i dem, men det skulle vara roligats med Ginny.
26 mar, 2011 18:11 |
|
EMELESEL
Elev |
Peeves!
26 mar, 2011 18:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen