We are all alone [THG] [SV]
Forum > Fanfiction > We are all alone [THG] [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
1 apr, 2013 20:13 |
|
Lunisen
Elev |
1 apr, 2013 20:31 |
|
NyTo
Elev |
Unik - Jag ursäktar att jag har märkt din ff och taggning så här sent, jag har varit på kryssning. =) Hur som helst:
Helt underbart mega AWESOME!! Bevakar absolut!
2 apr, 2013 12:38 |
|
Unik
Elev |
Skrivet av Renesmee.Cullen27: ~Super bra! Tackar tackar. C: Skrivet av Minihäst: Jättebra! Undrar vad det är för plan...? Tacki! xD Jaa du. AlexZz, tack sötiz! Haha har nog aldrig skrivit ett kapitel som slutar med cliffhanger förut. Kul å testa nåt nytt. xD Lunisen, tusen tack finaste! C: Ska iaf börja skriva nu, kanske inte hinner klart idag dock. NyTo, vad kul, skulle också gärna åka på kryssning. xD Haha det är lugnt, oändligt med tack till dig! C: Ingen som har någon kritik? xD Konstruktiv? c8 Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 2 apr, 2013 20:19 |
|
NyTo
Elev |
3 apr, 2013 14:00 |
|
Borttagen
|
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMGOMGOMGOMGOMGOMG !!!!!!!!!!! Meeeeeer!!!
4 apr, 2013 11:15 |
|
Unik
Elev |
Hallå där mina sötpotatisar!
De senaste dagarna har jag verkligen haft fullt upp, och verkligen inte hunnit skriva klart kapitlet. Jag är ledsen, men tänkte passa på att säga att jag kommer inte alltid hinna skriva regelbundet, men jag blir alltid lika glad om ni ändå håller fast vid fanfictionen och läser kapitlen, även om de kommer ut med några dagars mellanrum. Ska göra mitt bästa för att få klart det imorrn. Ha en mysig lördagkväll! ♥ Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 6 apr, 2013 21:12 |
|
Minihäst
Elev |
Tack och ha en mysig kväll du med!❤
Längtar tills nästa kapitel :-) another day, another slay 6 apr, 2013 21:59 |
|
NyTo
Elev |
7 apr, 2013 14:00 |
|
Unik
Elev |
Vill börja med att säga att jag har some kind of ångest nu för skrev klart hela kapitlet men råkade radera det precis när jag skulle skicka. D: Sidorna hoppade tbx liksom, måste ha hållit in flera knappar samtidigt. </3 Hade skrivit på det från och till hela kvällen och klarar inte av att göra om allt nu. :C Är hemskt ledsen, ska verkligen göra mitt allra bästa för att få det klart så snart som bara är möjligt.
Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 14 apr, 2013 20:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen