I en förändrad värld (Roll för alla)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > I en förändrad värld (Roll för alla)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
(Okej lilla latoxe ;D Majis rollet handlar typ om ett krigshärjat Sverige efter tredje världskriget och folket lever i fångläger, vissa dock rika i huvudstaden. Vissa lever på flykt och nu försöker de ta sig till norrland där friheten finns xD)
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 feb, 2013 21:29 |
|
Borttagen
|
((Herregud! Jag kommer ine hinna göra mallen förns typ imorgon! :O
*hoppas på att ni väntar lite* xD)) 19 feb, 2013 21:38 |
|
Vildvittra
Elev |
(luna99 Jepp, jepp vi rollar nog inte så mycket ;P dessutom kommer jag hem lite sent, ska iväg på Scouterna xD )
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 feb, 2013 21:41 |
|
Borttagen
|
((Puh xD Då hinner jag nog läsa igenom tråden också
19 feb, 2013 21:42 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Vildvittra: (Okej lilla latoxe ;D Majis rollet handlar typ om ett krigshärjat Sverige efter tredje världskriget och folket lever i fångläger, vissa dock rika i huvudstaden. Vissa lever på flykt och nu försöker de ta sig till norrland där friheten finns xD) (Oh! Tack så mycket din pigga lax! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 feb, 2013 21:52 |
|
Shapiro
Elev |
((Jag tror jag har en mall.
Namn: Gordon "Gordy" Tessla Kön: Man Ålder: 16 Utseende: lång, svagt byggd och har brunt kort hår, liten skäggdtubb. Kläder: en ganska riven tröja utan armar. Ett rött band som bälte, rivna gröna byxor och ett pannband. Vapen/Packning: En täljkniv och lite trasiga kläder. En fickplunta och lite bröd och ett ganska dåligt fiskespö. Går oftast runt med ett inte så skarpt hemtäljt träspjut, allting i en väska. Kommer från: levt i flykt i ruinerna av Järna Rollare: Shapiro Funkar det?)) Four score and seven years ago... 19 feb, 2013 21:53
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-20 kl. 07:12
|
|
Vildvittra
Elev |
( Majis Pigga lax? xD påminer mig om Greveholm och nissen som hade kodnamn Glada laxen xD och yay du vill vara med
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 feb, 2013 21:59 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Vildvittra: ( Majis Pigga lax? xD påminer mig om Greveholm och nissen som hade kodnamn Glada laxen xD och yay du vill vara med (Skajag göra mall nu då? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 19 feb, 2013 22:02 |
|
Måntass
Elev |
19 feb, 2013 22:03 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 feb, 2013 22:05 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > I en förändrad värld (Roll för alla)
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen