Veeeem har läst alla böcker?!
Forum > Harry Potter > Veeeem har läst alla böcker?!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ShutUpMalfoy
Elev |
Har läst alla säkert.. 7 ggr. ;3
ohemdi. 31 dec, 2010 13:31 |
|
Potterfreak
Elev |
Har läst alla på svenska några gånger, en gång på engelska och håller på att läsa på franska. xd
Harry Potter, you have fought valiantly, but you have allowed your friends to die for you rather than face me yourself. On this night, join me and confront your fate. 31 dec, 2010 13:36 |
|
Piggy
Elev |
Skrivet av Potterfreak: Har läst alla på svenska några gånger, en gång på engelska och håller på att läsa på franska. xd Åh kan du franska? Vad coolt! :3
31 dec, 2010 13:47 |
|
Nagini
Elev |
den sista har jag läst 5 gg den är helt klart bäst
tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 31 dec, 2010 14:23 |
|
Borttagen
|
Har läst allihopa flera gånger, förutom den sista, har bara läst den två gånger eftersom den är sjukt deprimerande X3
31 dec, 2010 14:26 |
|
Roriwe
Elev |
Jag läste ut sista i förrgår, tror jag. Suger att serien är slut
Fred's eyes stared without seeing, the ghost of his last laugh still etched upon his face. R.I.P 31 dec, 2010 15:17 |
|
avol
Elev |
jag är på sista boken
Go Ravenclaw! 31 dec, 2010 21:46 |
|
Oskan
Elev |
Njut som bara den då! Snart är det över!
"May the force be equal to mass times acceleration" 31 dec, 2010 21:48 |
|
Belle
Elev |
Har läst alla, läste nyss ut den sista för andra gången. Fast jag hoppade lite.
I'll be flying on my broomstick... 1 jan, 2011 00:57 |
|
Mici
Elev |
Har läst alla ca 15 gånger, om man räknar med dem två gångerna på engelska...>.>
'nejmen' är en fin sammansattning av två ord, okej? 1 jan, 2011 00:58 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen