Du är allt - Dramione
Forum > Fanfiction > Du är allt - Dramione
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Lillan Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lillan Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lillan Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lillan Potter: Skrivet av Borttagen: Åh, jättebra!! SNÄLLA MEER! Skrivet av Borttagen: Åh, jättebra!! SNÄLLA MEER! Instämmer! Helt klart! EXAKT! SNÄLLA MEER! MEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MEEEEEEEEEEERAAAAAAAAAAAAAA! SUUUUUUUPERMEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lillan Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lillan Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lillan Potter: Skrivet av Borttagen: Åh, jättebra!! SNÄLLA MEER! Skrivet av Borttagen: Åh, jättebra!! SNÄLLA MEER! Instämmer! Helt klart! EXAKT! SNÄLLA MEER! MEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MEEEEEEEEEEERAAAAAAAAAAAAAA! SUUUUUUUPERMEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BRA SNÄLLA MERA DU SOM SKRIVER DENNA FANFICTION! MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 23 feb, 2013 18:19 |
|
Lunisen
Elev |
23 feb, 2013 19:50 |
|
Lillan Potter
Elev |
Skrivet av Lunisen: Det kommer mer efter mitt lov men sluta spamma nu tack!!!! Okej! Men bra att det kommer då Lunisen 23 feb, 2013 19:56 |
|
Lunisen
Elev |
Hej! Tack för alla kommentarer!! Nu kommer det ett nytt kapitel!
Kapitel 6 Jag gick mot Stora Salen, mot Ron , mot Draco, mot allt som var jobbigt. Jag skulle klara det här. Ron skulle bara bli lite ledsen och sorg är ju inget att vara rädd för. Jag var tvungen att göra slut med Ron annars var jag bara taskig mot både honom och mig själv. Jag tog ett djupt andetag och klev in i Stora Salen. Jag satte mig vid Gryffindorbordet så att jag kunde se Draco och började ta för mig av maten. Sen tittade jag upp och såg på Draco. Han tittade tillbaka och jag blev som hypnotiserad och kunde inte slita blicken från honom. "Hallå! Miss Granger, vad stirrar du på då!?, sa plötsligt McGonagall som stod bakom mig för att dela ut schema. Jag sänkte generat blicken och Draco gjorde likadan. Han var faktiskt väldigt söt när han rodnade. Inte för att han inte var det annars. "Miss Granger!" "Förlåt" Jag fick mitt nya schema och åt färdigt min frukost. Sen skulle jag prata med Ron så jag drog in honom bakom en nisch. Hope you like it!!! 9 mar, 2013 08:57
Detta inlägg ändrades senast 2013-03- 9 kl. 22:11
|
|
Borttagen
|
Awesome!
9 mar, 2013 09:01 |
|
Borttagen
|
Bra
9 mar, 2013 09:03 |
|
frida longbottom
Elev |
9 mar, 2013 09:09 |
|
Lillan Potter
Elev |
Mer!
9 mar, 2013 10:38 |
|
Borttagen
|
MER!
9 mar, 2013 13:41 |
|
Borttagen
|
Meeeer!!!!
10 mar, 2013 18:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen