Vem gillar Emmas nya frisyr?
Forum > Harry Potter > Vem gillar Emmas nya frisyr?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ok
16 feb, 2013 17:20 |
|
Borttagen
|
Emma är snygg i allt ♥ Men jag gillade hennes längre hår liiiite bättre
16 feb, 2013 17:20 |
|
Borttagen
|
16 feb, 2013 17:21 |
|
FlamingSnitch
Elev |
16 feb, 2013 21:22 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att hon är läskigt snygg i allt. :]
28 feb, 2013 01:27 |
|
Hydra
Elev |
Jag tycker hon passar bra i både kort och långt, så det är ingenting jag stör mig på eller ska hålla på att "ogilla". Hon har all rätt att ha håret som hon vill
28 feb, 2013 12:54 |
|
Borttagen
|
det är superfint tycker jag ♥
28 feb, 2013 14:51 |
|
Hp Luna
Elev |
28 feb, 2013 17:09 |
|
lily, luna
Elev |
1 mar, 2013 10:59 |
|
Borttagen
|
Snyggt
1 mar, 2013 15:44 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen