~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Oswald ökar snabbt på stegen för att hinna med, men han småspringer egentligen när hon försvunnit och är en smula andfådd när han nått dörren, men han tar snabbt kontrollen över det och stiger ut i den kyliga vinterluften. Marken är täckt av snö, det är så fint på sitt eget sätt.
. .
10 feb, 2013 19:17 |
|
Lolly0101
Elev |
"Så vart har du studerat förut ?" Fråggade Nathalia medans hon tittade på honom i hopp fullt min i ansiktet.
10 feb, 2013 19:19 |
|
AlexZz
Elev |
"Hemma. Hade hemskola tills nu." Säger Oswald snabbt, kanske lite för snabbt. Men det låter ju naturligt. Han vet inte om det räknas som hemskola att slussas runt bland olika dödsätare och lära sig olika saker. Han ler svagt och lägger händerna i byxfickorna.
. .
10 feb, 2013 19:31 |
|
Lolly0101
Elev |
"Okej" sa jag och log lite lätt mot honom. Jag tog upp lita snö i händerna och gör det till en rund boll.
"Se upp !" skriker jag och kastar den på honom 10 feb, 2013 19:34 |
|
AlexZz
Elev |
Oswald skrattar när snöbollen träffat honom, om han inte slängt upp armen hade den nog träffat honom i ansiktet. Så han formar en boll i händerna och kastar tillbaka efter att ha busvisslat för att hon ska vara beredd.
. .
10 feb, 2013 19:37 |
|
Lolly0101
Elev |
Jag känner hur snöbollen träffar mig och det hela ledde till ett snöbolls krig . Jag skrattar så mycket att jag ramlar och rullar ner för baken .
10 feb, 2013 19:40 |
|
AlexZz
Elev |
Oswald rusar efter, men snubblar och hamnar sittande på marken och rödrosiga kinder. Phoebe verkar ha försvunnit, råttan har säkert rusat in igen. Oz skrattar lyckligt och ögonen glittrar av entusiasm.
. .
10 feb, 2013 19:44 |
|
Lolly0101
Elev |
Jag skrattar medans han rullar på mig i backen . "Så hur går det Oswald ?" frågar jag han medans jag börjar gå på han ingen med snöbollarna
10 feb, 2013 19:48 |
|
AlexZz
Elev |
"Finfint, själv då Nathalia?" Flinar Oswald när han fångar den ena snöbollen och kastar tillbaka den.
. .
10 feb, 2013 19:54 |
|
Lolly0101
Elev |
"Jaa vi Griffendoorare har alltid gillar snöbolls krig" sa jag och tag betäkning bakom en björk .
10 feb, 2013 20:02 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen