Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?
Forum > Harry Potter > Fick ni ert Hogwartsbrev när ni var elva?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Marsvinsälskaren!
Elev |
Jaha!
15 feb, 2013 17:29 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Buhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!! Jag fick inte mitt brev i sommras, och nu är det försent. Men vad jag har hört så har den Nordiska Trolldomsskolan intag efter upptäckt av magisk förmåga. Det vill säga att när de upptäcker att man har magisk förmåga, så tar de in en då!! Så, ja, man hoppas ju fortfarande.
Det har faktiskt hänt konstiga saker ibland runt mig när jag har haft väldigt starka känslor...
15 feb, 2013 19:54 |
|
FlamingSnitch
Elev |
Ledsen att krossa alla era drömmar, men Hogwarts tar bara emot trollkarlar och häxor från Storbrittanien och Irland.
The red in the Rose
15 feb, 2013 21:00 |
|
lunalovegood!!
Elev |
FlamingSnitch tro på under!
15 feb, 2013 21:03 |
|
FlamingSnitch
Elev |
Jag säger inte att vi inte kan bli antagna till någon annan trolldomsskola, men just Hogwarts kan vi aldrig komma in på. Om ni inte bestämmer er för att flytta till England eller något.
The red in the Rose
15 feb, 2013 21:07 |
|
lunalovegood!!
Elev |
FlamingSnitch okej. Men jag kommer hoppas in till döden.
15 feb, 2013 21:09 |
|
FlamingSnitch
Elev |
15 feb, 2013 21:10 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen