Usch:'(
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Dilly Weasley: Kintsugi: Jag har fobi för rök och eld. Jag såg hur vår villas bastu brann ner. I know that feeling. Vi hade vår husvagn ståendes i Branäs under loppet av tio-tolv år och en vinter när vi satt och åt middag började berget vid husvagnen lyssas upp. Ett hus med en bastu hade tagit eld precis ovanför husvagnen. Fett läskigt! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 jan, 2013 10:23 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Ibland hatar jag jorden, i bland inte.
"Hm, you must be a Weasley" 27 jan, 2013 10:52 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av Dilly Weasley: Ibland hatar jag jorden, i bland inte. Ingen idé att hata jorden, hata människorna som inte hjälper till när nåt dåligt händer tycker Rymdkonungen... 27 jan, 2013 10:53 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Dilly Weasley: Ibland hatar jag jorden, i bland inte. Ingen idé att hata jorden, hata människorna som inte hjälper till när nåt dåligt händer Jo. Men naturkatastrofer kan man inget till. "Hm, you must be a Weasley" 27 jan, 2013 10:55 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av Dilly Weasley: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Dilly Weasley: Ibland hatar jag jorden, i bland inte. Ingen idé att hata jorden, hata människorna som inte hjälper till när nåt dåligt händer Jo. Men naturkatastrofer kan man inget till. Nej det förstås "- Det händer inte mej, varför ska jag göra nåt åt det?" tycker Rymdkonungen... 27 jan, 2013 10:58 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Dilly Weasley: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Dilly Weasley: Ibland hatar jag jorden, i bland inte. Ingen idé att hata jorden, hata människorna som inte hjälper till när nåt dåligt händer Jo. Men naturkatastrofer kan man inget till. Nej det förstås "- Det händer inte mej, varför ska jag göra nåt åt det?" Fast det kan hända alla! "Hm, you must be a Weasley" 27 jan, 2013 11:05 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av Dilly Weasley: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Dilly Weasley: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Dilly Weasley: Ibland hatar jag jorden, i bland inte. Ingen idé att hata jorden, hata människorna som inte hjälper till när nåt dåligt händer Jo. Men naturkatastrofer kan man inget till. Nej det förstås "- Det händer inte mej, varför ska jag göra nåt åt det?" Fast det kan hända alla! Jo : tycker Rymdkonungen... 27 jan, 2013 11:08 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Dilly Weasley: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Dilly Weasley: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Dilly Weasley: Ibland hatar jag jorden, i bland inte. Ingen idé att hata jorden, hata människorna som inte hjälper till när nåt dåligt händer Jo. Men naturkatastrofer kan man inget till. Nej det förstås "- Det händer inte mej, varför ska jag göra nåt åt det?" Fast det kan hända alla! Jo : Det du just skrev var unikt och for direkt i mitt hjärta "Hm, you must be a Weasley" 27 jan, 2013 11:10 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av Dilly Weasley: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Dilly Weasley: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Dilly Weasley: Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av Dilly Weasley: Ibland hatar jag jorden, i bland inte. Ingen idé att hata jorden, hata människorna som inte hjälper till när nåt dåligt händer Jo. Men naturkatastrofer kan man inget till. Nej det förstås "- Det händer inte mej, varför ska jag göra nåt åt det?" Fast det kan hända alla! Jo : Det du just skrev var unikt och for direkt i mitt hjärta Naww tack! Känns bra att någon tycker det jag säger är meningsfullt ♥ tycker Rymdkonungen... 27 jan, 2013 11:12 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Rymdkonungen:
Det var så vackert och meningsfullt! "Hm, you must be a Weasley" 27 jan, 2013 11:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen