HP tatuering
Forum > Harry Potter > HP tatuering
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mataki
Elev |
men bläcket går väl in under huden, den borde väl inte bli nött?
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 7 mar, 2011 21:30 |
|
SnapesFlikka
Elev |
Någon awesome HP quote från böckerna typ vid svanken ... Har funderat på dt länge men jag gör dt så fort jag får pengar
What about me, what about you, what about everything we've been through 8 mar, 2011 05:58 |
|
ikka
Elev |
Skulderbladet, under/överarmen eller vaden funderar jag på. Riktigt vad jag vill ha vet jag inte än, men det måste vara något som har betydelse. Jag skulle inte bara vilja tatuera in Hogwarts eller något annat snyggt utan någon tanke bakom.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
8 mar, 2011 16:51 |
|
Lily Potter
Elev |
haha, jaa, kanske skulle jag vilja ha en. Men isf skulle jag nog ha Hogwarts "märke" och mottot under högra axeln.
~ You can't start the next chapter of life if you keep re-reading the last one ~ 8 mar, 2011 17:30 |
|
Rowena
Elev |
Aldrig i mitt liv att jag har en HPtatuering, vill inte ha nån. Efter premiären, när jag läst 4 och 5 e på engelska ska jag lägga av hela med Harry Potter.
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 8 mar, 2011 18:09 |
|
NEWBORN
Elev |
Skrivet av Rowena: Aldrig i mitt liv att jag har en HPtatuering, vill inte ha nån. Efter premiären, när jag läst 4 och 5 e på engelska ska jag lägga av hela med Harry Potter. Varför ska du lägga av med Hp? :O Skulle själv aldrig klara av det ^^
8 mar, 2011 18:16 |
|
Pixie
Elev |
Det vore hemskt att ba lägga av med hp.
Man skulle ta ett rött blixt ärr i pannan!Nej , jag skulle aldrig göra det , men det skulle va kul o se nån med det!
8 mar, 2011 18:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rowena: Aldrig i mitt liv att jag har en HPtatuering, vill inte ha nån. Efter premiären, när jag läst 4 och 5 e på engelska ska jag lägga av hela med Harry Potter. aw, det var tråkigt att höra. men men, det är ju upp till var och en ^^ men jag håller med NEWBORN, personligen skulle det vara omöjligt för mig att sluta helt med HP x"D 8 mar, 2011 18:21 |
|
Rowena
Elev |
Skrivet av NEWBORN: Skrivet av Rowena: Aldrig i mitt liv att jag har en HPtatuering, vill inte ha nån. Efter premiären, när jag läst 4 och 5 e på engelska ska jag lägga av hela med Harry Potter. Varför ska du lägga av med Hp? :O Skulle själv aldrig klara av det ^^ Det tar för mycket tid + att vara fan är jobbigt. Just nu är jag inte fan, asså visst, man gillar det alltid men jag är inte lika besatt som jag var som vid premiären. Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 8 mar, 2011 18:56 |
|
Pixie
Elev |
8 mar, 2011 19:03 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen