Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Finska böckerna

Forum > Harry Potter > Finska böckerna

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Dem finska omslagen är väl fina på sitt sätt ... även om jag tycker att dem "normala" omslagen är bättre.

20 jan, 2013 13:41

Borttagen

Avatar


Jag tycker de svenska är finast

20 jan, 2013 19:46

Barbiegirl
Elev

Avatar


AHAHHAHAHAHAHHHAHH, avlider !!!!

"We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are"

20 jan, 2013 20:32

Hedwig96
Elev

Avatar


jag tror dom tagit, att Umbridge liknar en padda lite för allvarligt! https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi50.tinypic.com%2F34xgro8.jpg

27 jan, 2013 20:02

Dilly Weasley
Elev

Avatar


Verkligen^^

"Hm, you must be a Weasley"

27 jan, 2013 20:14

Borttagen

Avatar


Hahaha, alltså xD De ser ut som parodier xD

Och jag tyckte de japanska omslagen var mysko

27 jan, 2013 20:17

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Finska böckerna

Du får inte svara på den här tråden.