Finska böckerna
Forum > Harry Potter > Finska böckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Dem finska omslagen är väl fina på sitt sätt ... även om jag tycker att dem "normala" omslagen är bättre.
20 jan, 2013 13:41 |
|
Borttagen
|
Jag tycker de svenska är finast
20 jan, 2013 19:46 |
|
Barbiegirl
Elev |
AHAHHAHAHAHAHHHAHH, avlider !!!!
"We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are" 20 jan, 2013 20:32 |
|
Hedwig96
Elev |
27 jan, 2013 20:02 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Verkligen^^
"Hm, you must be a Weasley" 27 jan, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
Hahaha, alltså xD De ser ut som parodier xD
Och jag tyckte de japanska omslagen var mysko 27 jan, 2013 20:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen