3 sekunder eller 5 sekunders regeln?
Forum > Off Topic > 3 sekunder eller 5 sekunders regeln?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bananas
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bananas: NU ÄR JAG JÄTTELÖJLIG SOM BLIR UPPRÖRD MEN FRÅGAN ÄR OM NI BRUKAR ANVÄNDA UTTRYCKET - tresekundersregeln ELLER - femsekundersregeln det är ingen fråga om det är sant med 3/5/10/insertaafreakingnumberhere-regeln UTAN VILKET UTTRYCK SOM ÄR DET SANNA! Så, nu ska jag tydligen räkna till 10 enligt The Noble Lion och lugna ner mig. Tack för mig Nej, frågan var vad vi tycker, tre- eller femsekundersregeln. Inte vilket uttryck man använder. Det är med andra ord också fullt tillåtet att skriva andra åsikter och svar. Trots allt är det här ett diskussionsforum. =D Jag råkar vara en av kompisarna som hon diskuterat detta med så jag vet nog vad hon/jag vill veta xD (men du har rätt, ni får givetvis diskutera detta sålänge man svarar på huvudfrågan HEHEHE) ursäkta mig om jag låter dryg, det är inte med mening!
13 jan, 2013 15:19 |
|
Borttagen
|
ät!!! det är ju mat!
13 jan, 2013 15:52 |
|
MissWentz
Elev |
13 jan, 2013 16:06 |
|
Borttagen
|
Tre
13 jan, 2013 23:55 |
|
Hermione. Granger
Elev |
20 jan, 2013 12:50 |
|
Lillan Potter
Elev |
0 skolan, 7 hemma o 0 överallt annars typ Hehe
10 sep, 2015 17:47 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Det är lika smutsigt efter tre som efter fem eller femtio sekunder.
10 sep, 2015 17:53 |
|
Matilda weasley
Elev |
10 sep, 2015 19:34 |
|
Borttagen
|
5 sekunder
10 sep, 2015 20:00 |
|
Siiiimooooneeee
Elev |
25 okt, 2015 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen