Hagrid, jobbig?
Forum > Harry Potter > Hagrid, jobbig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
I ettan är han typ min favort - Jag borte inte ha sagt detdär. Jag borde inte ha sagt detdär. Jag borde inte... osv, haha!
Men som du sa, annars är han lite jobbig. Jag håller med dig. 18 mar, 2012 10:27 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att han är jobbig.Visst är han snäll och så...Men han kärlek till stora monster med vassa tänder kan vara jobbig.Jag tycker ibland att Ron,hermione eller Harry borde säga till honom att dem inte gillar hans lektioner så han kan ta tag i det.Men jag stör mig inte på hans sätt att prata på.Inte alls!
18 mar, 2012 10:50 |
|
Safrina
Elev |
Jag fattar vad du menar men jag tycker själv att han bara är jobbig när han inte kan fatta att han har fel.
Typ som med Umbridge. När han inte fattar att hon bara kommer ge honom sparken om han lär de om "intressanta" djur och envisas med att inte låta de hjälpa honom. Sånt stör jag mig på.
18 mar, 2012 12:07 |
|
Borttagen
|
Jag kan tycka att Hagrid är snäll men också ganska jobbig och en ganska dålig lärare eftersom han tar med sig farliga djur till tredje-klassare. Han borde istället vänta med dem farliga djuren tills dem kanske går i sjätte eller sjunde klass istället!
_____________________________________________ Pigfarts is real! 18 mar, 2012 12:08 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kan tycka att Hagrid är snäll men också ganska jobbig och en ganska dålig lärare eftersom han tar med sig farliga djur till tredje-klassare. Han borde istället vänta med dem farliga djuren tills dem kanske går i sjätte eller sjunde klass istället! _____________________________________________ Pigfarts is real! ✩✩✩ 18 mar, 2012 12:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: I ettan är han typ min favort - Jag borte inte ha sagt detdär. Jag borde inte ha sagt detdär. Jag borde inte... osv, haha! Men som du sa, annars är han lite jobbig. Jag håller med dig. håller med 18 mar, 2012 12:38 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Missförstådd men han verkar vara snäll men han kanske inte fattar att han e jobbig eller sätter andra i livsfara med alla dessa kreturer han gillar?
![]()
18 mar, 2012 13:33 |
|
Freja
Elev |
Han är ganska dryg och trögfattad, det är ganska jobbigt
Everything is Dramione and nothing hurts. 18 mar, 2012 13:35 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Freja: Han är ganska dryg och trögfattad, det är ganska jobbigt kanske för att han är halvjätte? För graup är ju ganska trög om man säger så ![]()
18 mar, 2012 21:51 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Jag tycker Hagrid är otroligt snäll och så, men som många har sagt så har han lite dåliga lektioner, annars äger han!
19 mar, 2012 10:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen