Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

om

Forum > Fanfiction > om

1 2 3 4 5 6 ... 12 13 14
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Bra!

10 jan, 2013 07:46

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


bra skriv på bara!

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

10 jan, 2013 15:15

Borttagen

Avatar


Bra!!

10 jan, 2013 15:25

mollylisa
Elev

Avatar

+1


kapitel 4
-nej, men han kommer sen vid ett. svarar mamma lungt.
-Varför är han borta hela natten? undrar harry, som blir lättad av mammas lugna tonfall.
-Det berättar han själv när han kommer hem. svarar mamma.
-Okej, men nu vill jag ha frukost. säger Harry bestämt.

Nu sitter de vid bordet och mumsar på rostat bröd med marmelad. Harry är lite sur över att han inte fick sirap på brödet.
-Mamma, vad ska vi göra efter frukosten? frågar Harry hefter en lång stunds sur tystnad.
-Severus ska passa på att komma på besök nu på förmiddagen innan James kommer hem. säger mamma.
-Ja! då kan jag fråga honom om jag kan få börja på Hogwarts. utropar Harry upphetsat. Han blev glad att Severus ska komma även om han ser lite läskig ut.Han och mamma är bästisar, men pappa säger att han inte tål Severus. Harry tycker att det låter konstigt, man kan väl inte vara allergisk mot människor?
-Nej Harry, du är bara fem år du får INTE börja förens du fyller elva. Det vet du.
-Jag är fem och ett halvt. rättar Harry.

11 jan, 2013 16:56

Borttagen

Avatar


Supper! kom ihåg att beskriva vid olika till fällen. Som ett exempel (Inte med i din ff) : Lisa satte sig i bilen. istället för det kan man ta: Lisa satte sig i den blåa bilen.... eller något liknande. Men det är bra

11 jan, 2013 17:52

luna, lily
Elev

Avatar


Jätte bra du får en tumme upp

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F64%2F1a18.gif GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3

11 jan, 2013 19:49

lily, luna
Elev

Avatar


superbra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

11 jan, 2013 20:44

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


jätte bra!!
skriv på bara!!

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

11 jan, 2013 21:07

lily, luna
Elev

Avatar


när kommer nästa kapitel?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

11 jan, 2013 21:21

Borttagen

Avatar


Bra!

11 jan, 2013 21:27

1 2 3 4 5 6 ... 12 13 14

Forum > Fanfiction > om

Du får inte svara på den här tråden.