|
Borttagen
|
Ojj.. jag tror att jag kom försent. Jag sickade ugglor med en person. Öhm...
R.I.P
Nagini
En orm som alltid kommer finnas i våra hjärtan. En orm som skulle ha fått mer fritid.
6 jan, 2013 22:21
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ojj.. jag tror att jag kom försent. Jag sickade ugglor med en person. Öhm...
R.I.P
Nagini
En orm som alltid kommer finnas i våra hjärtan. En orm som skulle ha fått mer fritid.
I am that person!
R.I.P
Nagini
Som jag kallar henne:Ormarnas drottning
6 jan, 2013 22:34
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ojj.. jag tror att jag kom försent. Jag sickade ugglor med en person. Öhm...
R.I.P
Nagini
En orm som alltid kommer finnas i våra hjärtan. En orm som skulle ha fått mer fritid.
I am that person!
R.I.P
Nagini
Som jag kallar henne:Ormarnas drottning
Men om nu Nagini är drottningen och basilisken är kungen.... då är väl dom ett par???  i'm so clever!
6 jan, 2013 22:37
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ojj.. jag tror att jag kom försent. Jag sickade ugglor med en person. Öhm...
R.I.P
Nagini
En orm som alltid kommer finnas i våra hjärtan. En orm som skulle ha fått mer fritid.
I am that person!
R.I.P
Nagini
Som jag kallar henne:Ormarnas drottning
Men om nu Nagini är drottningen och basilisken är kungen.... då är väl dom ett par???  i'm so clever!
Menar bara att hon minst är lika mäktig, smart o fin(basilisken är ju inte det men...), jag menar rent symboliskt 
6 jan, 2013 22:39
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ojj.. jag tror att jag kom försent. Jag sickade ugglor med en person. Öhm...
R.I.P
Nagini
En orm som alltid kommer finnas i våra hjärtan. En orm som skulle ha fått mer fritid.
I am that person!
R.I.P
Nagini
Som jag kallar henne:Ormarnas drottning
Men om nu Nagini är drottningen och basilisken är kungen.... då är väl dom ett par???  i'm so clever!
Menar bara att hon minst är lika mäktig, smart o fin(basilisken är ju inte det men...), jag menar rent symboliskt
jaja. Skulle vara seriöst kul om det var så att Nagini och Basilisken var drottning och Kung.
men jag saknar ju Nagini... men inte den där jäkla (Ursäkta) basilisken. 
6 jan, 2013 22:41
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ojj.. jag tror att jag kom försent. Jag sickade ugglor med en person. Öhm...
R.I.P
Nagini
En orm som alltid kommer finnas i våra hjärtan. En orm som skulle ha fått mer fritid.
I am that person!
R.I.P
Nagini
Som jag kallar henne:Ormarnas drottning
Men om nu Nagini är drottningen och basilisken är kungen.... då är väl dom ett par???  i'm so clever!
Menar bara att hon minst är lika mäktig, smart o fin(basilisken är ju inte det men...), jag menar rent symboliskt
jaja. Skulle vara seriöst kul om det var så att Nagini och Basilisken var drottning och Kung.
men jag saknar ju Nagini... men inte den där jäkla (Ursäkta) basilisken.
Aa, saknar inte basilisken alls! 
6 jan, 2013 22:43
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ojj.. jag tror att jag kom försent. Jag sickade ugglor med en person. Öhm...
R.I.P
Nagini
En orm som alltid kommer finnas i våra hjärtan. En orm som skulle ha fått mer fritid.
I am that person!
R.I.P
Nagini
Som jag kallar henne:Ormarnas drottning
Men om nu Nagini är drottningen och basilisken är kungen.... då är väl dom ett par???  i'm so clever!
Menar bara att hon minst är lika mäktig, smart o fin(basilisken är ju inte det men...), jag menar rent symboliskt
jaja. Skulle vara seriöst kul om det var så att Nagini och Basilisken var drottning och Kung.
men jag saknar ju Nagini... men inte den där jäkla (Ursäkta) basilisken.
Aa, saknar inte basilisken alls!
usch blä. Den är den äckligaste ormen jag någonsin sätt.
På tall om ormar.... i sudost Asien hittade man en 16 m lång orm i skogen. Det var en grävmaskin som tog upp den... den påminde mig lite om Nagini... 
6 jan, 2013 22:57
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ojj.. jag tror att jag kom försent. Jag sickade ugglor med en person. Öhm...
R.I.P
Nagini
En orm som alltid kommer finnas i våra hjärtan. En orm som skulle ha fått mer fritid.
I am that person!
R.I.P
Nagini
Som jag kallar henne:Ormarnas drottning
Men om nu Nagini är drottningen och basilisken är kungen.... då är väl dom ett par???  i'm so clever!
Menar bara att hon minst är lika mäktig, smart o fin(basilisken är ju inte det men...), jag menar rent symboliskt
jaja. Skulle vara seriöst kul om det var så att Nagini och Basilisken var drottning och Kung.
men jag saknar ju Nagini... men inte den där jäkla (Ursäkta) basilisken.
Aa, saknar inte basilisken alls!
usch blä. Den är den äckligaste ormen jag någonsin sätt.
På tall om ormar.... i sudost Asien hittade man en 16 m lång orm i skogen. Det var en grävmaskin som tog upp den... den påminde mig lite om Nagini...
Ush!
6 jan, 2013 23:01
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ojj.. jag tror att jag kom försent. Jag sickade ugglor med en person. Öhm...
R.I.P
Nagini
En orm som alltid kommer finnas i våra hjärtan. En orm som skulle ha fått mer fritid.
I am that person!
R.I.P
Nagini
Som jag kallar henne:Ormarnas drottning
Men om nu Nagini är drottningen och basilisken är kungen.... då är väl dom ett par???  i'm so clever!
Menar bara att hon minst är lika mäktig, smart o fin(basilisken är ju inte det men...), jag menar rent symboliskt
jaja. Skulle vara seriöst kul om det var så att Nagini och Basilisken var drottning och Kung.
men jag saknar ju Nagini... men inte den där jäkla (Ursäkta) basilisken.
Aa, saknar inte basilisken alls!
usch blä. Den är den äckligaste ormen jag någonsin sätt.
På tall om ormar.... i sudost Asien hittade man en 16 m lång orm i skogen. Det var en grävmaskin som tog upp den... den påminde mig lite om Nagini...
Ush!
Den var faktiskt ganska söt ♥ I love snakes!
And I Love Eagles/örnar
6 jan, 2013 23:02
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ojj.. jag tror att jag kom försent. Jag sickade ugglor med en person. Öhm...
R.I.P
Nagini
En orm som alltid kommer finnas i våra hjärtan. En orm som skulle ha fått mer fritid.
I am that person!
R.I.P
Nagini
Som jag kallar henne:Ormarnas drottning
Men om nu Nagini är drottningen och basilisken är kungen.... då är väl dom ett par???  i'm so clever!
Menar bara att hon minst är lika mäktig, smart o fin(basilisken är ju inte det men...), jag menar rent symboliskt
jaja. Skulle vara seriöst kul om det var så att Nagini och Basilisken var drottning och Kung.
men jag saknar ju Nagini... men inte den där jäkla (Ursäkta) basilisken.
Aa, saknar inte basilisken alls!
usch blä. Den är den äckligaste ormen jag någonsin sätt.
På tall om ormar.... i sudost Asien hittade man en 16 m lång orm i skogen. Det var en grävmaskin som tog upp den... den påminde mig lite om Nagini...
Ush!
Den var faktiskt ganska söt ♥ I love snakes!
And I Love Eagles/örnar
Själv gillar jag inte ormar förutom Nagini
6 jan, 2013 23:04
|
Du får inte svara på den här tråden.