Den vackraste senerna i hp??
Forum > Harry Potter > Den vackraste senerna i hp??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
När de höjer trollstavarna för DUmbledore är självklart ett av de finaste! Men ett av de allra vackraste är när Harry är i den förbjudna skogeni sista boken/filmen och får träffa sina föräldrar och de andra! Börjar gråta varje gång! Det är så himla fint!
Winter is coming... 30 jan, 2013 16:55 |
|
Alva Mcgonagall
Elev |
när Voldermort "dör" i småbitar... he he
Utman mej gärna på duell! 15 feb, 2013 15:57 |
|
NyTo
Elev |
15 feb, 2013 16:14 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Det är också så otroligt vackert när alla höjer sina trollstavar för Dumbledore.
Och fotot på Lily och James när de dansar tillsammans, och när Harry tittar på den, och så kommer den vackra mjuka delen av soundtracket... Men det allra vackraste är när Tonks och Remus sträcker sig efter varandra och tittar ut över skolgården som snart blir ett slagfält. Men de når aldrig varandra...
15 feb, 2013 21:37 |
|
Borttagen
|
Själv tycker jag att Draco är rätt vacker... (Nae tyvärr inte)
Men den vackraste scenen är ju absolut när Draco/illern åker in i Grabbes byxor!... Så fint! jag får nästan tårar i ögonen Spoiler: Tryck här för att visa! 21 feb, 2013 12:05 |
|
lisa311
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker de vackraste senerna är då alla elever höjer sina trollstavar för Dumeldore. Det är helt klart den finaste scenen av alla Don't Worry, Be Happy 23 feb, 2013 01:24 |
|
Borttagen
|
Vackraste scenen är nog i Dödsrelikerna.
Scenen då Harry, Ron och Hermione är vuxna. Visar dom tre vännerna tillsammans innan allt blir svart, och filmen är slut 27 feb, 2013 13:38 |
|
Borttagen
|
När Harry ser sina föräldrar i erised spegeln i första filmen. Men det är samtidigt den sorgligaste scenen. När jag var liten grät jag alltid då. XD
27 feb, 2013 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen