De 5 elementens folk
Forum > Fanfiction > De 5 elementens folk
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Nej men jag funderar på det.
Hur långa får dem vara för att jag brukar skriva i ett program på datorn som heter Microsoft Word, och om jag ska kopiera därifrån och klistra in här så kanske det blir för långt..
9 feb, 2013 16:26 |
|
Balder
Elev |
Du kan ju skriva en liten bit och sen lägga upp mer?
9 feb, 2013 16:28 |
|
Fellrendión
Elev |
Okej men det händer knappt någonting om jag lägger upp det första kapitlet och då kanske folk inte vill läsa. (Jag är inte så bra på att göra början)
Först i kapitel 7 händer det rätt mycket.
9 feb, 2013 16:32 |
|
Balder
Elev |
Ja men skriv ett smakprov! Ett smakprov behöver ju inte börja i kapitel 1?
9 feb, 2013 16:36 |
|
Fellrendión
Elev |
9 feb, 2013 16:39 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Förlåt om jag låter otrevlig, men skulle ni kunna diskutera det i uggla? Det är lite jobbigt när man bevakar en tråd och tror att det kommit ett nytt kapitel ;3
9 feb, 2013 16:53 |
|
Fellrendión
Elev |
9 feb, 2013 16:55 |
|
LunaLovegood1
Elev |
9 feb, 2013 16:55 |
|
Borttagen
|
Mer snälla.
9 feb, 2013 22:04 |
|
Borttagen
|
10 feb, 2013 15:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen