Hur länge har ni gillat Harry Potter?
Forum > Harry Potter > Hur länge har ni gillat Harry Potter?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Voldermorthjertamig
Elev |
Växte upp med Harry Potter... Minnen det, när man var rädd för Argus Filch.
Happiness can be found even in the darkest of times, if only one remembers to turn on the light. - Albus Dumbledore 5 jan, 2013 14:26 |
|
Iyo
Elev |
Åå blir så ledsen över mig själv alla bara "åååh jag var typ 5 när jag sträckläste böckerna" och jag upptäckte hp för 2 år sedan :c
Fick inte ens en så bra läsexperience eftersom nästan allt blev spoilat (bla min vän som berättade om hela dödsrelikerna-filmen xD) 5 jan, 2013 14:30 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Det var inte så länge sedan. Jag tror det var precis innan jullovet i fyran som jag läste första boken(2011) och sen Tittade jag på ettan och tvåan i januari (2012)
Så typ lite mer än ett år!
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
5 jan, 2013 14:39 |
|
moaskywalkr
Elev |
Minns att jag såg Chamber of Secrets hos mina kusiner när jag var 4-5, och tyckte att den var jättebra (det är fortfarande en av mina hp-favoriter). Sedan dröjde det några år innan jag började läsa böckerna - tror jag var typ sju eller åtta. Streckläste de sex första böckerna på två veckor (hade sommarlov :p) och sedan väntade jag tålmodigt på att den sista skulle komma ut haha
5 jan, 2013 14:56 |
|
captaiin
Elev |
sen den första filmen kom!!! men jag gillar inte andra filmen!!
captaiin 7 jan, 2013 20:16 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
8 jan, 2013 09:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen