Betyg!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Tre A:n, sju B:n, tre C:n, två D:n, ett E.
Jag är rätt nöjd, även om jag ska försöka få bättre då jag vill få B:na till A:n och höja mina D:n och mitt E. 24 dec, 2012 18:18 |
|
maja11juu
Elev |
jag går viserligen i sexan, men mitt lägsta betyg är c
24 dec, 2012 18:27 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av scarhead: Tre A:n, sju B:n, tre C:n, två D:n, ett E. Jag är rätt nöjd, även om jag ska försöka få bättre då jag vill få B:na till A:n och höja mina D:n och mitt E. Vilka ämnen? 24 dec, 2012 20:33 |
|
themarauder
Lärare |
Som det ser ut nu har jag MVG i princip alla musikämnen (Går musik)!!!!!! Haha, det väger upp Ig:et i naturkunskap.
=) - just like themarauder 24 dec, 2012 21:18 |
|
scarhead
Lärare |
A i engelska, hemkunskap och geografi, B i svenska, bild, biologi, fysik, kemi, religion och historia, C i idrott, musik och samhällskunskap, D i matematik och slöjd och E i teknik!
24 dec, 2012 21:32 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av scarhead: A i engelska, hemkunskap och geografi, B i svenska, bild, biologi, fysik, kemi, religion och historia, C i idrott, musik och samhällskunskap, D i matematik och slöjd och E i teknik! du har så himla bra betyg!! bra kämpat finis!! ♥ 24 dec, 2012 22:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Borttagen: Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Borttagen: Skrivet av BlondaHermione: Jag går i sexan i Finland, fick tredje bästa betyget i klassen på 18 elever. Skalan går från 4-10. Både jag och min yngre syster fick 10 i engelska, alltså är pappa skyldig oss en språkresa grattis, vad fick du i medeltal? jag fick 9,43. och jag tror seriöst att lärarna ger för höga betyg... är det nån som kan förklara för mig dethär med meritvärde? 9,30. Hur många tior? 8 st. har 16 ämnen samanlagt. du måste ha väldigt smart klass om 9.3 var tredje bästa. ( jag har tredje bästa i hela skolan, tycker det är helt sjukt!) Vänta lite, hur gammal är du? Jag går i sexan i södra Finland och har 11 ämnen. Bästa medelvitsordet räknar jag nu.. Han har 9,7. Någon som gick ut sexan för några år sen hade medelvitsordet 10, sjukt.. :'o Jag går i åttan, så vi har lite flera ämnen, plus tillvalen. ha, en i nian i vår skola har 9.7 också! 10?! Det är ju ...om'^*3... ja, jag hade tänkt säga omöjligt, men tydligen inte.. 25 dec, 2012 16:12 |
|
BlondaHermione
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Borttagen: Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Borttagen: Skrivet av BlondaHermione: Jag går i sexan i Finland, fick tredje bästa betyget i klassen på 18 elever. Skalan går från 4-10. Både jag och min yngre syster fick 10 i engelska, alltså är pappa skyldig oss en språkresa grattis, vad fick du i medeltal? jag fick 9,43. och jag tror seriöst att lärarna ger för höga betyg... är det nån som kan förklara för mig dethär med meritvärde? 9,30. Hur många tior? 8 st. har 16 ämnen samanlagt. du måste ha väldigt smart klass om 9.3 var tredje bästa. ( jag har tredje bästa i hela skolan, tycker det är helt sjukt!) Vänta lite, hur gammal är du? Jag går i sexan i södra Finland och har 11 ämnen. Bästa medelvitsordet räknar jag nu.. Han har 9,7. Någon som gick ut sexan för några år sen hade medelvitsordet 10, sjukt.. :'o Jag går i åttan, så vi har lite flera ämnen, plus tillvalen. ha, en i nian i vår skola har 9.7 också! 10?! Det är ju ...om'^*3... ja, jag hade tänkt säga omöjligt, men tydligen inte.. Jepp, liksom 10 i alla ämnen, 10 i 11 ämnen.. :'o Han går nu i åttan och klarar sig tydligen lika bra där >_> Dessutom hårdtränar han fotboll på fritiden, jag skulle nog kunna säga omöjligt för oss vanliga dödliga xd
25 dec, 2012 17:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Borttagen: Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Borttagen: Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Borttagen: Skrivet av BlondaHermione: Jag går i sexan i Finland, fick tredje bästa betyget i klassen på 18 elever. Skalan går från 4-10. Både jag och min yngre syster fick 10 i engelska, alltså är pappa skyldig oss en språkresa grattis, vad fick du i medeltal? jag fick 9,43. och jag tror seriöst att lärarna ger för höga betyg... är det nån som kan förklara för mig dethär med meritvärde? 9,30. Hur många tior? 8 st. har 16 ämnen samanlagt. du måste ha väldigt smart klass om 9.3 var tredje bästa. ( jag har tredje bästa i hela skolan, tycker det är helt sjukt!) Vänta lite, hur gammal är du? Jag går i sexan i södra Finland och har 11 ämnen. Bästa medelvitsordet räknar jag nu.. Han har 9,7. Någon som gick ut sexan för några år sen hade medelvitsordet 10, sjukt.. :'o Jag går i åttan, så vi har lite flera ämnen, plus tillvalen. ha, en i nian i vår skola har 9.7 också! 10?! Det är ju ...om'^*3... ja, jag hade tänkt säga omöjligt, men tydligen inte.. Jepp, liksom 10 i alla ämnen, 10 i 11 ämnen.. :'o Han går nu i åttan och klarar sig tydligen lika bra där >_> Dessutom hårdtränar han fotboll på fritiden, jag skulle nog kunna säga omöjligt för oss vanliga dödliga xd ojdå... men du formulerade det bra! 25 dec, 2012 18:52 |
|
Cyachi
Elev |
Har inte fått betyg nu till jul eftersom jag läser på gymnasiet.
25 dec, 2012 19:26 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen