Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Betyg!

Forum > Off Topic > Betyg!

1 2 3 4 5 6 ... 19 20 21
Användare Inlägg
scarhead
Lärare

Avatar

+1


Tre A:n, sju B:n, tre C:n, två D:n, ett E.
Jag är rätt nöjd, även om jag ska försöka få bättre då jag vill få B:na till A:n och höja mina D:n och mitt E.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

24 dec, 2012 18:18

maja11juu
Elev

Avatar


jag går viserligen i sexan, men mitt lägsta betyg är c

24 dec, 2012 18:27

Optic
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead:
Tre A:n, sju B:n, tre C:n, två D:n, ett E.
Jag är rätt nöjd, även om jag ska försöka få bättre då jag vill få B:na till A:n och höja mina D:n och mitt E.

Vilka ämnen?

24 dec, 2012 20:33

themarauder
Lärare

Avatar


Som det ser ut nu har jag MVG i princip alla musikämnen (Går musik)!!!!!! Haha, det väger upp Ig:et i naturkunskap.

=) - just like themarauder

24 dec, 2012 21:18

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av Optic:
Skrivet av scarhead:
Tre A:n, sju B:n, tre C:n, två D:n, ett E.
Jag är rätt nöjd, även om jag ska försöka få bättre då jag vill få B:na till A:n och höja mina D:n och mitt E.

Vilka ämnen?
A i engelska, hemkunskap och geografi, B i svenska, bild, biologi, fysik, kemi, religion och historia, C i idrott, musik och samhällskunskap, D i matematik och slöjd och E i teknik!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

24 dec, 2012 21:32

Optic
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead:
Skrivet av Optic:
Skrivet av scarhead:
Tre A:n, sju B:n, tre C:n, två D:n, ett E.
Jag är rätt nöjd, även om jag ska försöka få bättre då jag vill få B:na till A:n och höja mina D:n och mitt E.

Vilka ämnen?
A i engelska, hemkunskap och geografi, B i svenska, bild, biologi, fysik, kemi, religion och historia, C i idrott, musik och samhällskunskap, D i matematik och slöjd och E i teknik!


du har så himla bra betyg!! bra kämpat finis!! ♥

24 dec, 2012 22:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av BlondaHermione:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av BlondaHermione:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av BlondaHermione:
Jag går i sexan i Finland, fick tredje bästa betyget i klassen på 18 elever. Skalan går från 4-10. Både jag och min yngre syster fick 10 i engelska, alltså är pappa skyldig oss en språkresa

grattis, vad fick du i medeltal?

jag fick 9,43. och jag tror seriöst att lärarna ger för höga betyg...

är det nån som kan förklara för mig dethär med meritvärde?

9,30. Hur många tior?

8 st. har 16 ämnen samanlagt.

du måste ha väldigt smart klass om 9.3 var tredje bästa.

( jag har tredje bästa i hela skolan, tycker det är helt sjukt!)

Vänta lite, hur gammal är du? Jag går i sexan i södra Finland och har 11 ämnen.

Bästa medelvitsordet räknar jag nu.. Han har 9,7. Någon som gick ut sexan för några år sen hade medelvitsordet 10, sjukt.. :'o

Jag går i åttan, så vi har lite flera ämnen, plus tillvalen.
ha, en i nian i vår skola har 9.7 också!

10?! Det är ju ...om'^*3... ja, jag hade tänkt säga omöjligt, men tydligen inte..

25 dec, 2012 16:12

BlondaHermione
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av BlondaHermione:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av BlondaHermione:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av BlondaHermione:
Jag går i sexan i Finland, fick tredje bästa betyget i klassen på 18 elever. Skalan går från 4-10. Både jag och min yngre syster fick 10 i engelska, alltså är pappa skyldig oss en språkresa

grattis, vad fick du i medeltal?

jag fick 9,43. och jag tror seriöst att lärarna ger för höga betyg...

är det nån som kan förklara för mig dethär med meritvärde?

9,30. Hur många tior?

8 st. har 16 ämnen samanlagt.

du måste ha väldigt smart klass om 9.3 var tredje bästa.

( jag har tredje bästa i hela skolan, tycker det är helt sjukt!)

Vänta lite, hur gammal är du? Jag går i sexan i södra Finland och har 11 ämnen.

Bästa medelvitsordet räknar jag nu.. Han har 9,7. Någon som gick ut sexan för några år sen hade medelvitsordet 10, sjukt.. :'o

Jag går i åttan, så vi har lite flera ämnen, plus tillvalen.
ha, en i nian i vår skola har 9.7 också!

10?! Det är ju ...om'^*3... ja, jag hade tänkt säga omöjligt, men tydligen inte..

Jepp, liksom 10 i alla ämnen, 10 i 11 ämnen.. :'o
Han går nu i åttan och klarar sig tydligen lika bra där >_> Dessutom hårdtränar han fotboll på fritiden, jag skulle nog kunna säga omöjligt för oss vanliga dödliga xd

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2mmcund.jpg

25 dec, 2012 17:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av BlondaHermione:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av BlondaHermione:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av BlondaHermione:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av BlondaHermione:
Jag går i sexan i Finland, fick tredje bästa betyget i klassen på 18 elever. Skalan går från 4-10. Både jag och min yngre syster fick 10 i engelska, alltså är pappa skyldig oss en språkresa

grattis, vad fick du i medeltal?

jag fick 9,43. och jag tror seriöst att lärarna ger för höga betyg...

är det nån som kan förklara för mig dethär med meritvärde?

9,30. Hur många tior?

8 st. har 16 ämnen samanlagt.

du måste ha väldigt smart klass om 9.3 var tredje bästa.

( jag har tredje bästa i hela skolan, tycker det är helt sjukt!)

Vänta lite, hur gammal är du? Jag går i sexan i södra Finland och har 11 ämnen.

Bästa medelvitsordet räknar jag nu.. Han har 9,7. Någon som gick ut sexan för några år sen hade medelvitsordet 10, sjukt.. :'o

Jag går i åttan, så vi har lite flera ämnen, plus tillvalen.
ha, en i nian i vår skola har 9.7 också!

10?! Det är ju ...om'^*3... ja, jag hade tänkt säga omöjligt, men tydligen inte..

Jepp, liksom 10 i alla ämnen, 10 i 11 ämnen.. :'o
Han går nu i åttan och klarar sig tydligen lika bra där >_> Dessutom hårdtränar han fotboll på fritiden, jag skulle nog kunna säga omöjligt för oss vanliga dödliga xd

ojdå...
men du formulerade det bra!

25 dec, 2012 18:52

Cyachi
Elev

Avatar


Har inte fått betyg nu till jul eftersom jag läser på gymnasiet. Men gick iallafall ut nian men 315 meritpoäng, och fick ett C och sju A:n i ettan!

25 dec, 2012 19:26

1 2 3 4 5 6 ... 19 20 21

Forum > Off Topic > Betyg!

Du får inte svara på den här tråden.