draco eller ron
Forum > Fanfiction > draco eller ron
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kitty Riddle
Elev |
15 jan, 2013 18:08 |
|
spöke123
Elev |
ron
ron vaknade upp mitt i natten efter att ha haft en hemsk mardröm. -du, harry är du uppe, hallå... -vänta, vaa -jag hade en skum dröm -vad hände -jo, jag drömde att draco och hermione kysstes -det var nog bara en mardröm -du har nog rätt nästa dag vid frukosten möte de hermione som verkade vara illamående -vad händer hermione...sa ron -inget, svarade hon väldigt hastigt. -är du säker, sa harry. -självklart jag tror att jag vet något sånt. sen sprang hon iväg. -någonting har lugnt hänt, sa jag. -japp, sa harry. -tror du min dröm var sann, sa jag. -självklart inte. -skönt att det är helg, jag måste till quidditch träningen, ses. -ok, svarade jag. efter frukosten gick jag till biblioteket men på vägen såg jag draco på vägen, som kom mot mig. haa, utan din lila potter-vän, vaa kanske men jag är fortfarande bättre, svarade jag lugnt. -wow, är det någon som ha...wengardium leviosa... -ahhh, jag flyger. -japp, det gör du, inte så kaxig vaa..., sa draco -expelliarmus... jag ramlade rakt ner på marken, ena sekunden såg man malfoy krascha in i vägen, och andra så låg jag vid någons fötter. -hermione... -du borde tacka mig -eeh tack... En snabb fråga vid vilket år tror ni det här utspelar sig? mohaha!!! 18 jan, 2013 16:37 |
|
Carro_Potter
Elev |
18 jan, 2013 18:25 |
|
Hedwig96
Elev |
jättebra!
ja sku tro 3-4 året! 18 jan, 2013 23:14 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Super bra!!! 4-5 tror jag
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 20 jan, 2013 07:57 |
|
Kitty Riddle
Elev |
20 jan, 2013 08:11 |
|
spöke123
Elev |
Harry
Harry kom rusande ner till matsalen efter quiddditch träningen och alla om kring honom pratade om en och samma sak:vad so hade hänt mellan ron och draco, När han äntligen kom fram så han:vad hä... -du behöver inte fortsätta jag vet vad du tänker fråga och... Efter att de hade förklarat så såg man en gapande Harry ,en Ron med munnen ful med potatismos och en Hermione som såg stolt ut. efter åt gick de till uppehållsrummet på vägen såg de seamus och dean stå och prata om det som hände mellan draco och ron. Dem kom fram och sa -hände det verkligen -självklart han vann ju knappast ,svarade hermione lite kaxigt -aja ,nu går vi vidare sa ron och på vägen såg vi malfoy ligga där med några lärare omkring och en av dem var proffesor mcgonagal -och vad har hänt här ,sa proffesor mcgonagal -det är inte harrys fel eller mitt eller ron det är faktiskts malfoys fel ,sa hermione och man såg att hon kände sig pressad. -mmm ,jag vill ändå tala med er tre ,sa proffesor mcgonagal. -det är inte harrys fel han hade quidditch träning ,sa ron hm ,låt gå ,sa proffesor mcgonagal mr.potter gå tillbaka till uppehållsrummet och ni två följ med mig. efter några timmar kom de tillbaka ,och dem såg lite trumpna ut -nå... -jo malfoy blev av med 50 poäng -och ,fortsatte jag. -hermione fick straff kommendring för att ha gjort illa malfoy ,sa ron. -va,det är orättvisst -kan inte ens fatta att jag gilla honom ,sa hermione - ja eller hur ,sa jag Nästa dag kom Hermione in och såg förlamad ut -vah hah hänh ,sa ron med munnen fylld med sylt och pannkakor -jag fick ett brev från...ehh malfoy ,sa hon lite hakigt vad står det sa jag och ron. det står:kära hermione snälla en sista chans jag har ändrats jag kanske inte är det bästa men jag älskar dig bara en sista chans ,snälla ,Malfoy -wow den killen gillar verkligen dig ,sa jag. -fattar han inte att jag gillar dig eller ,nån borde slå till honom ,sa ron förargat. -nej ,någon lärare kan se och det kan sluta illa till ,vi behöver knappast mer problem -mmm ,ok men jag kommer snacka med honom ,sa ron -då följer jag med sa jag lite skydande. mohaha!!! 23 jan, 2013 19:40 |
|
Carro_Potter
Elev |
23 jan, 2013 20:15 |
|
Hedwig96
Elev |
BRA
23 jan, 2013 21:17 |
|
Lizzy.P27
Elev |
bra
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 24 jan, 2013 15:07 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen