Snöbollar!
Forum > Mugglarportalen > Snöbollar!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hermione gragner
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: kom igen visa vad du går för nu, jag har kastat rätt många på dig bha vänta du bara visst jag har väntat länge nu jag har skutit typ tre bollar på dig som om inte jag också har de syrran sex bollar på raken ä nej de har du INTE gort inte på raken då 1 dec, 2012 10:10 |
|
JosefinFini
Elev |
Tror jag har kastat sju stycken cx Och fått typ fem c:
Hade hyfsat mycket pengar sen ett tag tillbaka, äntligen något att lägga dem på xD ![]()
1 dec, 2012 10:11 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av hermione gragner: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: kom igen visa vad du går för nu, jag har kastat rätt många på dig bha vänta du bara visst jag har väntat länge nu jag har skutit typ tre bollar på dig som om inte jag också har de syrran sex bollar på raken ä nej de har du INTE gort inte på raken då ska vi fortsätta den har diskutionen via ugglepost istället?
1 dec, 2012 10:12 |
|
hermione gragner
Elev |
hah ja
1 dec, 2012 10:13 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Savi: Skrivet av Hedwig96: hur ser det ut när man blir träffad?? Du fått ett pop-up som säger att du blivit träffad okej, jag är kanske lite trög men vad är/var finns de där "pop-up" Alltså när någon kastar på dig så kommer det komma upp som ett litet... nytt fönster... Vet inte hur man förklarar det på ett bra sätt. nu märkte jag när min kusin kastade på mej, men de stod något att det gick inte att visa 1 dec, 2012 11:43 |
|
Alex Stanley
Elev |
Jag har kastat en på bullen289, he, he!
1 dec, 2012 12:20 |
|
Borttagen
|
Jag har inte börjat än och jag har inte blivit träffad än
1 dec, 2012 12:44 |
|
lumos1
Elev |
1 dec, 2012 13:20 |
|
Alex Stanley
Elev |
Jag har precis fixat så att snöbollarna fungerar.
Så om någon har kastat på mig så får denne gärna kasta igen eftersom att det inte gick fram förra gången. 1 dec, 2012 13:50 |
|
Borttagen
|
Har sparat galleoner hela året bara för att få kasta massor med snöbollar
Har kastat tre hittills tror jag, och blivit träffad av två. 1 dec, 2012 14:02 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen