Favorit par?
Forum > Harry Potter > Favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WillTurner
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Hur passar de ihop? Jo, Minerva har kämpat halva livet med att förinta Voldie, vore det inte alldeles underbart om de då blev ett par. :''3 Förresten så har jag vackra bilder i mitt huvud när Voldie bär McGonagall i famnen på deras bröllop. "Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga." 27 feb, 2011 13:22 |
|
The Noble Lion
Elev |
27 feb, 2011 13:29 |
|
WillTurner
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Det skulle vara mycket bättre om hon bara döda honom once and for all du vet! Nejnej, de ska gifta sig! "Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga." 27 feb, 2011 13:48 |
|
The Noble Lion
Elev |
27 feb, 2011 16:21 |
|
Borttagen
|
Jag älskar HermioneXFred och NevilleXLuna
27 feb, 2011 16:54 |
|
padfoot
Elev |
Mina favoritpar är följande:
Lily♥James, Tonks♥Remus Hermione♥Ron Om du inte hittar det du letar efter så kanske du kan försöka leta efter något annat. Då hittar du med all säkerhet det du INTE letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter! 27 feb, 2011 18:35 |
|
Katla
Elev |
Jag gillar Lily ♥ Sev, Tonks ♥ Remus och (döda mig inte) Ron ♥ Lavender.
♏︎ 27 feb, 2011 18:51 |
|
WillTurner
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag älskar HermioneXFred och NevilleXLuna Inte Fred och Hermione, Nymph. :< "Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga." 27 feb, 2011 19:33 |
|
soratanaka
Elev |
Jag vet inte. Det finns ju bra het, men slash har asmånga bra! Het är så originellt och det är vanligtvis canships och de är så tråkiga! >: "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 28 feb, 2011 21:21 |
|
AliceCv
Elev |
NevillexLuna!! ♥
Det är dem som verkligen borde bli ett par. Det skulle bli så gulligt! XD ![]() http://www.youtube.com/watch?v=Y18LUMkVt2Y&feature=player_embedded It's Ronaldo now! 28 feb, 2011 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen