Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Favorit par?

Forum > Harry Potter > Favorit par?

1 2 3 4 5 6 ... 16 17 18
Användare Inlägg
WillTurner
Elev

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Hur passar de ihop?

Jo, Minerva har kämpat halva livet med att förinta Voldie, vore det inte alldeles underbart om de då blev ett par. :''3

Förresten så har jag vackra bilder i mitt huvud när Voldie bär McGonagall i famnen på deras bröllop.

"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga."

27 feb, 2011 13:22

The Noble Lion
Elev

Avatar


Det skulle vara mycket bättre om hon bara döda honom once and for all du vet!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

27 feb, 2011 13:29

WillTurner
Elev

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Det skulle vara mycket bättre om hon bara döda honom once and for all du vet!

Nejnej, de ska gifta sig!

"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga."

27 feb, 2011 13:48

The Noble Lion
Elev

Avatar


Haha nee tycker inte jag xD

Tänk dig MinervaAlbus, HAHA GUD VAD KUL XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

27 feb, 2011 16:21

Borttagen

Avatar


Jag älskar HermioneXFred och NevilleXLuna

27 feb, 2011 16:54

padfoot
Elev

Avatar


Mina favoritpar är följande:
Lily♥James,
Tonks♥Remus
Hermione♥Ron

Om du inte hittar det du letar efter så kanske du kan försöka leta efter något annat. Då hittar du med all säkerhet det du INTE letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter!

27 feb, 2011 18:35

Katla
Elev

Avatar


Jag gillar Lily Sev, Tonks Remus och (döda mig inte) Ron Lavender.

♏︎

27 feb, 2011 18:51

WillTurner
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag älskar HermioneXFred och NevilleXLuna

Inte Fred och Hermione, Nymph. :<

"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga."

27 feb, 2011 19:33

soratanaka
Elev

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Hur kommer det sig att ni gillar slash?

Jag vet inte. Det finns ju bra het, men slash har asmånga bra! Het är så originellt och det är vanligtvis canships och de är så tråkiga! >:

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

28 feb, 2011 21:21

AliceCv
Elev

Avatar


NevillexLuna!! ♥
Det är dem som verkligen borde bli ett par. Det skulle bli så gulligt! XD
+

http://www.youtube.com/watch?v=Y18LUMkVt2Y&amp;feature=player_embedded It's Ronaldo now!

28 feb, 2011 21:29

1 2 3 4 5 6 ... 16 17 18

Forum > Harry Potter > Favorit par?

Du får inte svara på den här tråden.