Vänner för evigt[SV]
Forum > Fanfiction > Vänner för evigt[SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Nu kommer lite mer.
Jag går genom slottet. Jag tänker gå upp till sovsalen och byta kläder. Vio hade skvätt massor av vatten på mig, så jag var dyblöt. Det är nästan tomt i alla korridorer. Alla var väl ute och latade sig i det vackra vädret, eller hade lektion. När jag kommer fram till sovsalen så byter jag om och sätter mig på sängen. Kollar schemat. Typiskt, vi ska ha Förvandlingskonst med Gryffindorarna om 10 minuter. Jaja, jag slipper vara ensam... 26 jan, 2013 09:52 |
|
Nuna = Luna + Neville
Elev |
Yayyyyy, skriv mera
26 jan, 2013 11:15 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
ja längtar
Elev 27 jan, 2013 08:27 |
|
cikki
Elev |
Rut Luna? Kommer det mer snart?
7 apr, 2013 14:13 |
|
Rut Luna
Elev |
Jag suckade. Jag vill inte.
Jag har länge blivit retad på Hogwarts, mitt ursprung, utseende, mina intressen, är helt fel. "Åk hem till ditt krigland, tönt!", vrålade några Gryffindorelever. "Jag är från Irland.", snyftade jag. Lektion. Det ligger inte bra i munnen. Lektion med Ravenclaw. Ännu värre. Jag är faktiskt död. 17 apr, 2013 21:19 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera
Elev 18 apr, 2013 13:02 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen