Äger du någon HP pryl?
Forum > Harry Potter > Äger du någon HP pryl?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amaia lovegood
Elev |
Vimpel med gryffindors symbol♥3
En tidvändare, Hogwarts slips och skoluniform, Harrys trollstav, choklad grode-kort och bertie botts bönor och honungs-öl, så fint!
10 jan, 2013 17:22 |
|
joel dumbledore
Elev |
Skrivet av joel dumbledore: på sama sak som hermione prata oavbrutet Join the dark side, we have cookies. :D 10 jan, 2013 17:30 |
|
Borttagen
|
Tja....... Jag har en slytherinslips och en slytherinpenna och chokladgrodekort :3
10 jan, 2013 22:05 |
|
Borttagen
|
jaaaaa!!! massor
10 jan, 2013 22:09 |
|
Consectetuer
Elev |
Japp c:
Ravenclaw slipsen + Lunas trollstav! 10 jan, 2013 22:15 |
|
Naru
Elev |
Vet inte om det gäller, men för ett tag sen så fick jag en chockladgrodeask, vilket innehöll både ett kort och en groda. Och grodan var väldigt god
"When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable must be the truth." "The strong one doesn't win.The one that win is strong" 11 jan, 2013 07:22 |
|
joel dumbledore
Elev |
Join the dark side, we have cookies. :D 11 jan, 2013 07:31 |
|
hampan56
Elev |
Jag har ett HP-dataspel och tra askar med berti botts bönor.
11 jan, 2013 11:21 |
|
joel dumbledore
Elev |
Join the dark side, we have cookies. :D 11 jan, 2013 17:37 |
|
missy moon
Elev |
11 jan, 2013 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen