Fred Weasley?
Forum > Harry Potter > Fred Weasley?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mataki
Elev |
öh, jag hade inte saknat Percy så han hade kunnat dö =(
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 25 feb, 2011 18:02 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Mataki: öh, jag hade inte saknat Percy så han hade kunnat dö =( Nej gillar när fred och gorts retar honom !!!! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
25 feb, 2011 18:08 |
|
Simonlack
Elev |
|
|
jan
Elev |
Skrivet av Simonlack:
Skrivet av jan: Skrivet av Mataki: öh, jag hade inte saknat Percy så han hade kunnat dö =( Önska du att någon annan dör det var det värsta jag hört och jag tycker ändå om Fred bättre en Percy men man har sin åsikt Mm men det skulle inte varit så bra om han just blivit god och sen dör på en gång !!! Men som sagt alla har sina åsikter Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
25 feb, 2011 18:23 |
|
HarryP
Elev |
Alltså..Slutstriden var ju 1998 och då dog väl han?
Nässy 25 feb, 2011 18:48 |
|
Miss.Rowena
Elev |
R.I.P. Fred. ♥
~ Med rätt att besserwissa ~ 25 feb, 2011 18:56 |
|
hermione_33
Elev |
Klurigt...
Men jag tror på Li "Can you dance like a Hippogriff?" 25 feb, 2011 19:17 |
|
Miss.Rowena
Elev |
Fred in my ♥.
~ Med rätt att besserwissa ~ 25 feb, 2011 20:14 |
|
EMELESEL
Elev |
25 feb, 2011 20:34 |
|
NEWBORN
Elev |
25 feb, 2011 20:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen