Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
Forum > Fanfiction > Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
melindaa
Elev |
4 nov, 2012 14:03 |
|
Caty Delacour
Elev |
Hermione har fått svar från den okända slytherinaren. Han sa ja.
Hermione letar fram lite finare kläder ur sin väska. Även om hon inte vet vem det är så är det bra att vara lite…finare än vanligt i alla fall. ”Vart ska du?” Frågar Ron, Hermione suckar. Han är ganska jobbig. ”Bibloteket.” ”Jag och Harry följer med, eller hur?” ”Okej.” säger Harry och packar ihop sina saker. Hermione tar den sekunden och smiter iväg, och om vi stannar kvar hör vi Harry säga: ”Det känns som om hon döljer nåt för oss.” "Det gör hon." Hermione rusar mot den puckelryggade häxans staty, där de skulle träffas. Plötsligt känner hon hur någon griper tag i henne baktfrån och allt bli svart.
4 nov, 2012 14:16 |
|
Borttagen
|
Jättebra!
4 nov, 2012 14:31 |
|
Godrica
Elev |
Jättebra! Jag är ny läsare. Super. Älskar verkligen din berättelse.
4 nov, 2012 14:43 |
|
LunaLove<3
Elev |
4 nov, 2012 14:46 |
|
Godrica
Elev |
GRYMT!
4 nov, 2012 14:49 |
|
Bella Trix
Elev |
4 nov, 2012 15:05 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Bella Trix: Skriva meeer!! Nu! JAAA! 4 nov, 2012 15:22 |
|
Bella Trix
Elev |
4 nov, 2012 15:31 |
|
Godrica
Elev |
GAAAH! LÄSKIGT... Tur att inte jag skriver... 4 nov, 2012 15:33 |
Forum > Fanfiction > Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen