Professor R.J. Lupin
Forum > Harry Potter > Professor R.J. Lupin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AnkanBertil
Elev |
Håller med dig. 8D ♥
Harry Potter and the Chamber of Secrets Ron: "A Study of Hogwarts' Prefects and Their Later Careers." That sounds fascinating. 24 feb, 2011 23:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av NEWBORN: Jag har kommit på vad jag gillar hos honom! Jag gillar att han är så lugn, charmig och underbar haha håller med och allt det där: lugn, charmig, underbar och snäll. gör att han utstrålar trygghet och jag tror att det är en av anledningarna till att han ses som så attraktiv Lite "Dr. Jekyll och Mr. Hyde" på något sätt, snäll och trygg ofta, men kan bli farlig när han transformeras x"D Så bra sagt, båda två! gin, håller med om att det är kombinationen mellan trygghet samt mystik (vilket innebär fara, jag menar, mannen är ju varulv!) gör honom så attraktiv, och så charmig. Dessutom så är han så hjälpsam och en väldigt intressant lärare som är bra på att undervisa och hålla uppe intresset hos eleverna. c: 25 feb, 2011 11:42
Detta inlägg ändrades senast 2011-02-25 kl. 18:20
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag blev också lite förvirrad när jag upptäckte att jag fann honom som attraktiv, för han var ju en medelålders lärare på Hogwarts! Hade alltid tyckt om honom för hans personlighet och hans försök till att hjälpa Harry, han sågs alltid som något en hjälte i mina ögon. :3 Det var på senare år som jag fattade tycke för honom på ytterligare ett vis. Han har ett väldigt unikt ansikte! I particularly like his eyes and his lips, de är fina. ♥ ^ 25 feb, 2011 13:17 |
|
Mataki
Elev |
ja, han var helt klart en av de bästa lärarna på Hoggy!
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 25 feb, 2011 13:26 |
|
Rowena
Elev |
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 25 feb, 2011 13:27 |
|
Långstrumpa
Elev |
favoritläraren! och ganska charmig... ^^
5 jan, 2012 21:56 |
|
Fire
Elev |
Jag älskar Remus, han är min favorit i böckerna. Tycker så väldigt synd om honom, han utstrålar sorg. Han är lugn och trygg och underbar. Hade kunnat prata om honom hur länge som helst, han är fantastisk, jag hoppas jag får läsa hans biografi snart. Jag delar även födelsedag med honom ♥
![]()
22 okt, 2012 20:35 |
|
Nendra
Elev |
Remus Lupin är en av de bästa lärarna Hogwarts har haft helt klart!
Spoiler: Tryck här för att visa! There once was a boy named Harry... 22 okt, 2012 20:40 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Remus Lupin är definitivt en av de bästa lärarna Hogwarts sett.
Och definitivt bästa i försvar mot svartkonster Imagination and dreaming is my life 22 okt, 2012 20:43 |
|
Jossan
Elev |
Åh, finns ingen lärare som ligger mig varmare om hjärtat.
Spoiler: Tryck här för att visa! ALL KÄRLEK TILL REMUS LUPIN ♥
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 22 okt, 2012 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen