Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Professor R.J. Lupin

Forum > Harry Potter > Professor R.J. Lupin

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
AnkanBertil
Elev

Avatar


Håller med dig. 8D ♥

Harry Potter and the Chamber of Secrets Ron: "A Study of Hogwarts' Prefects and Their Later Careers." That sounds fascinating.

24 feb, 2011 23:44

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av NEWBORN:
Jag har kommit på vad jag gillar hos honom! Jag gillar att han är så lugn, charmig och underbar , nej men han är alltid så snäll och hjälper Harry och så... ♥


haha håller med och allt det där: lugn, charmig, underbar och snäll. gör att han utstrålar trygghet och jag tror att det är en av anledningarna till att han ses som så attraktiv Och det, förknippat med hans farliga sida (nu pratar jag fullmåne...) kan göra honom ännu mer omtyckt efter som att han typ blir lite "mystisk" eller något ^_^"
Lite "Dr. Jekyll och Mr. Hyde" på något sätt, snäll och trygg ofta, men kan bli farlig när han transformeras x"D



Så bra sagt, båda två! gin, håller med om att det är kombinationen mellan trygghet samt mystik (vilket innebär fara, jag menar, mannen är ju varulv!) gör honom så attraktiv, och så charmig. Dessutom så är han så hjälpsam och en väldigt intressant lärare som är bra på att undervisa och hålla uppe intresset hos eleverna. c:

25 feb, 2011 11:42

Detta inlägg ändrades senast 2011-02-25 kl. 18:20
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag blev också lite förvirrad när jag upptäckte att jag fann honom som attraktiv, för han var ju en medelålders lärare på Hogwarts! Hade alltid tyckt om honom för hans personlighet och hans försök till att hjälpa Harry, han sågs alltid som något en hjälte i mina ögon. :3 Det var på senare år som jag fattade tycke för honom på ytterligare ett vis. Han har ett väldigt unikt ansikte! I particularly like his eyes and his lips, de är fina. ♥


^

25 feb, 2011 13:17

Mataki
Elev

Avatar


ja, han var helt klart en av de bästa lärarna på Hoggy!

Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost!

25 feb, 2011 13:26

Rowena
Elev

Avatar


Skrivet av Mataki:
ja, han var helt klart en av de bästa lärarna på Hoggy!


Ja ...

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

25 feb, 2011 13:27

Långstrumpa
Elev

Avatar


favoritläraren! och ganska charmig... ^^

5 jan, 2012 21:56

Fire
Elev

Avatar


Jag älskar Remus, han är min favorit i böckerna. Tycker så väldigt synd om honom, han utstrålar sorg. Han är lugn och trygg och underbar. Hade kunnat prata om honom hur länge som helst, han är fantastisk, jag hoppas jag får läsa hans biografi snart. Jag delar även födelsedag med honom ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn.publishme.se%2Fcdn%2F8-1%2F3474155%2Fimages%2F2012%2Fjohnlaguaghe_507471ace087c33896f4d076.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn.publishme.se%2Fcdn%2F8-1%2F3474155%2Fimages%2F2012%2Fsherlove_507471a1e087c3384da57b39.gif

22 okt, 2012 20:35

Nendra
Elev

Avatar


Remus Lupin är en av de bästa lärarna Hogwarts har haft helt klart!
Spoiler:
Tryck här för att visa!Att han blev biten som liten av Fenrir Grårygg gör att han har en speciell personlighet. Jag undrar hur han skulle vara om han inte blev biten. Kanske skulle han vara gladare, vem vet?

There once was a boy named Harry...

22 okt, 2012 20:40

LaylaCatcher
Elev

Avatar


Remus Lupin är definitivt en av de bästa lärarna Hogwarts sett.
Och definitivt bästa i försvar mot svartkonster

Imagination and dreaming is my life

22 okt, 2012 20:43

Jossan
Elev

Avatar


Åh, finns ingen lärare som ligger mig varmare om hjärtat.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Hans död bröt ner mig totalt...


ALL KÄRLEK TILL REMUS LUPIN ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F140du36.gif Spana gäna in min fanfiction:

22 okt, 2012 20:57

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Professor R.J. Lupin

Du får inte svara på den här tråden.