vem gillar du mest???
Forum > Harry Potter > vem gillar du mest???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Hazel Nimbus: Skrivet av Miss D Malfoy: Jag vet bara att jag hatar Umbridge... Det är en väldigt bra start! ;D Haha, eller hur Sitter och dricker te ut en knallrosa kopp just nu så känner mig lite som henne...hehe..xD Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 24 nov, 2012 12:57 |
|
Elizen
Elev |
Hermione Granger
25 nov, 2012 15:07 |
|
Borttagen
|
Luna Lovegood och Fred Weasley
25 nov, 2012 15:20 |
|
Queen Boo
Elev |
I don't know
jag är jättecoolig älska mig plz 27 nov, 2012 16:45 |
|
Ginny9
Elev |
ginny weasley[ och hermione granger och snape
ginny forever:) 27 nov, 2012 21:19 |
|
95mas
Elev |
28 nov, 2012 06:40 |
|
Borttagen
|
Lord Voldemort och Severus Snape
28 nov, 2012 15:57 |
|
Queen Boo
Elev |
I dont know
jag är jättecoolig älska mig plz 29 nov, 2012 19:53 |
|
Hermione6
Elev |
Hermione såklart!!!!!!!!!
"Du köper kärlek säljer hat" 30 nov, 2012 16:12 |
|
SomeJinnie
Elev |
Ginny Weasley
Do some good!! 30 nov, 2012 16:35 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen